همدان-مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه در کل استان ۶۶ واحد از خانه‌های سازمانی به فروش رفته است، گفت: در مجموع ۲۹۵ خانه سازمانی در استان همدان وجود دارد که از این تعداد ۶۶ واحد به‌فروش رفته و ۲۲۹ واحد موجود است.

۶۶ خانه سازمانی در همدان به فروش رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدانحسن ربانی‌ارشد  با تأکید بر اینکه خانه‌های سازمانی پشت بیمارستان بوعلی قابل فروش نیست، افزود: خانه‌های سازمانی پشت بیمارستان بوعلی شهر همدان مصوب کمیسیون فروش ندارد و دو روش الحاق به دانشگاه صنعتی و ایجاد واحدهای مسکونی-تجاری، درباره این خانه‌ها مطرح است.

وی با بیان اینکه وزارت علوم خواسته این خانه‌ها به دانشگاه صنعتی داده شود، خاطرنشان کرد: تصمیم گیری درباره آینده خانه‌های سازمانی برعهده مرکز است اما شرط اول برای هرگونه تصمیم‌گیری تخلیه آنهاست.

وی با بیان اینکه خانه‌های سازمانی استان همدان باید به فروش برسد، تصریح کرد: تمامی خانه‌های سازمانی شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر استان به غیر از شهر همدان به فروش می‌رسد.

ربانی ارشد با اشاره به اینکه قبل از هرگونه تصمیم گیری باید خانه های سازمانی تخلیه شوند، تأکید کرد: تمام کارهای مربوط به تخلیه خانه‌های سازمانی توسط راه و شهرسازی انجام شده و همه باید کمک کنند این خانه‌ها خالی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد: در شهرستان همدان ۱۴ واحد خانه سازمانی به فروش رفته و ۱۰۸واحد باقی مانده است.

ربانی ارشد ادامه داد: در ملایر ۴۰ خانه سازمانی فروخته و ۲۰ واحد موجود، نهاوند ۳ واحد فروخته شده و ۲۶ واحد موجود، در تویسرکان ۵ واحد فروخته شده و ۳۶ واحد موجود، در اسدآباد ۴ واحد خانه سازمانی فروخته شده و ۲۳ واحد موجود و در بهار ۱۶ خانه سازمانی موجود است.

وی  با بیان اینکه در همدان زمین دولتی با قابلیت مسکونی وجود ندارد، گفت: در محدوده بازآفرینی شهر همدان کمبود زمین مسکونی دولتی وجود دارد.

ربانی ارشد با اشاره به اینکه احداث مسکن در زمینهای دولتی در دستور کار وزارت راه و شهرسازی است، اظهارکرد: در استان همدان فقط در شهرستان ملایر زمین دولتی با قابلیت مسکونی وجود دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.