مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: در قالب سلسله نشست های تبلیغی – ترویجی «درپناه کلمات» رضا امیرخانی نویسنده نام آشنای کشور روز پنجشنبه برای حضور در دو برنامه با محوریت کتاب مهمان مشهد و انتشارات آستان قدس رضوی خواهند بود.

«رضا امیرخانی» مهمان مشهدی ها می شود

به گزارش قدس آنلاین حسین سعیدی با بیان اینکه از این دو برنامه ، یک مورد ویژه دانش آموزان و مورد دیگر برای عموم علاقمندان در نظر گرفته شده است، افزود: برنامه نخست روز پنجشنبه ساعت ۱۷ در محل فروشگاه مرکزی کتاب به نشر واقع در خیابان امام خمینی(ره) و با حضور دانش آموزان و اعضای شبکه دانش آموزی کتاب به نشر(کتاباران) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این جلسه بنا داریم گفتگویی صمیمی بین رضا امیرخانی و جمعی از دانش آموزان دختر و پسر علاقمند به حوزه مطالعه و کتابخوانی صورت پذیرد.
سعیدی با اعلام اینکه برای حضور در برنامه نخست ثبت نام الزامی است، تاکید کرد: برای حضور این در برنامه دانش آموزان ۱۳ تا ۱۸ سال می توانند با ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ ثبت نام نمایند.
وی تصریح کرد: شبکه دانش آموزی کتاب به نشر(کتاباران) حدود یک سال است که فعالیت خود را در بخش ها و قالب های آغاز کرده است و به دنبال ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در میان دانش آموزان است.
مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) همچنین در ادامه با بیان اینکه برنامه دوم نیز در ساعت ۱۹:۳۰ پنجشنبه سی ام خرداد ماه در محل فروشگاه کتاب به نشر شعبه سجاد واقع در بلوار سجاد ، چهارراه بزرگمهر برگزار می شود، گفت: در این برنامه جشن امضای آثار رضا امیرخانی با حضور وی صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه در این دو برنامه آثار امیرخانی با تخفیف ویژه عرضه می شود، خاطرنشان کرد: حضور در هر دو برنامه بصورت رایگان می باشد.
علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیام رسان‌های بله و تلگرام به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.