گزارش ها از IHS Markit نشان می دهد که سامسونگ در سه ماهه اول سال 2019 موقعیت خود را در صدر بازار صفحه نمایش حفظ کرده است.

سامسونگ همچنان پرچمدار بی قید و شرط در بازار صفحه نمایش است

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، گزارش ها از IHS Markit نشان می دهد که سامسونگ در سه ماهه اول سال 2019 موقعیت خود را در صدر بازار صفحه نمایش حفظ کرده است، شرکت کره ای با فروش 3/4 میلیارد دلار از نمایشگرها، که 40.2 درصد از کل بازار را تشکیل می دهند رسیده است، اما به میزان سالیانه 6.6 درصد کاهش داشته است.

JDI در رده دوم با سهم 12.3٪ از بازار باقی ماند، در حالی که BOE بزرگترین سودآور این بخش بود ، تقریبا دوبرابر سهم آن به 11.9٪ رسیده است. در حقیقت، IHS پیش بینی می کند که در Q2 BOE به راحتی از JDI فراتر می رود و رتبه دوم را جذب می کند.

داده های IHS کل بازار صفحه نمایش را پوشش می دهد، اما تحلیلگران نشان می دهند که دلیل اصلی استفاده سامسونگ از پنل های OLED این است که در گوشی های میان رده هم قابل استفاده است، اکنون بسیاری از شرکت ها سعی می کنند این نوع صفحه نمایش را اجرا کنند زیرا با یک اسکنر اثر انگشت UD هم کار می کند.

اگر ما LCD را از معادله ها حذف کنیم و فقط در مورد پنل های OLED صحبت کنیم، سامسونگ تقریبا هیچ مشکلی ندارد و بیش از 80 درصد از تمام پنل های تابش اشعه شده را فروخته است. رقیب اصلی آن در این زمینه BOE چینی و همکارش، سازنده ی کره ای "LG " است که دوبرابر سهم بازار خود را با توجه به فروش Huawei Mate 20 Pro به دست آورده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.