۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
کد خبر: 660195

در این هفته شاهد تغییر و تحولات نسبتا زیادی در رده بندی هستیم.

10 گوشی هوشمند برتر هفته +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، بعید به نظر می رسید که نوکیا 2.2 بتواند رتبه خود را در بالای جدول حفط کند و طبق پیش بینی ها با  هشت پله سقوط صدر جدول را از دست داد. در این هفته Xiaomi Mi 9T موفق شد که در رتبه اول رده بندی قرار بگیرد.

با تمام تغییرات در جلو گوشی و سایز بزرگ همانند تبلت این سامسونگ گلکسی A50 است که در این هفته جایگاه دوم را دارد. در پشت آن Galaxy Note10 Pro است که هنوز چند ماه از اعلامیه آن نگذشته است، اما چند نکته عمده آن محبوبیت خود را در اوایل به وجود آورد.

Xiaomi Redmi K20 Pro در راه اندازی جهانی از دست رفته و به عنوان رتبه چهارمی رسیده است. Galaxy M40 یکی دیگر از گوشی های هوشمند سامسونگ است که بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است ،شاید این مدل گوشی سامسونگ بخش اعظمی از فروش M-Series و گوشی های هوشمند سامسونگ را متعلق به خود کند.

Redmi Note 7 در حال حاضر به رتبه هفتم رده بندی رسیده است و گلکسی  A70وM40  سامسونگ را در رتبه پنجم و ششم بالاتر از خود می بیند.

Nokia 2.2  هم همانطور که در بالا اشاره کردیم یکی از بیشترین سقوط ها را در رده بندی فتگی داشته و از رتبه اول به رتبه هشتم سقوط کرده است!.

در دو رتبه نهایی، دو عضو دیگر سامسونگ گلکسی سری A را می بینیمA30 پیش از A20 در این رده بندی قرار گرفته است، این نتایج باعث می شود که 6 گوشی از کره در میان 10 گوشی برتر باشد که تنها فقط می توان به عنوان یک موفقیت بسیار خوب به آن نگاه کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.