همدان- مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت:آتش سوزی انبار لوازم یدکی خودرو با تلاش بی وقفه آتش نشانان مهار شد.

مهار آتش سوزی انبار لوازم یدکی با تلاش آتش نشانان همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان محمدرضا بیاناتی بااعلام این خبر گفت:ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه امروز سامانه ۱۲۵ همدان گزارشی از آتش سوزی در یک انبار قطعات یدکی خودرو دریافت کرد.

وی افزود با دریافت این گزارش بلافاصله ۳ اکیپ عملیاتی و فرماندهی از ایستگاه مرکزی و یک اکیپ از ایستگاه ۱۷ به نشانی اعلام شده در میدان سپاه ابتدای جاده تهران اعزام شدند.

بیاناتی تصریح کرد:آتش نشانان که در کمترین زمان ممکن به محل رسیده بودند  بلافاصله با تشکیل ۳ گروه عملیات اطفا حریق راآغاز کردند.وی اظهار کرد:در ادامه با توجه به وضعیت ویژه محل و احتمال سرایت آتش به املاک مجاورو همچنین تسریع در روندعملیات  ۶ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی دیگر از ایستگاه های مرکزی، ۱۲ و ۱۵ به محل اعزام شدند.مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با اشاره به اینکه آتش نشانان با تمام توان و از سه جهت به سمت آتش هجوم بردند گفت: پس از یکساعت تلاش مداوم و خستگی ناپذیر شعله های آتش به طور کامل مهار شد.وی اضافه کرد: پس از مهار آتش سوزی آتش نشانان عملیات لکه گیری  را انجام دادند و در ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه پس از ایمن سازی کامل محل و اطمینان از عدم شعله وری مجدد به ایستگاه های خود مراجعت نمودند.

بیاناتی خاطرنشان کرد در این عملیات که دو ساعت و پنج دقیقه به طول انجامید ۳۰ نفر آتش نشان در قالب ده اکیپ عملیاتی، فرماندهی و پشتیبانی حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.