۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
کد خبر: 660219

انواع محصولات لبنی برخی شرکت ها، حتی با وجود تعیین قیمت از سوی سازمان حمایت افزایش قیمت داشته و این افزایش قیمت در حال تسری به سایر برندها است.

قیمت شیر ۳۰ درصد افزایش یافت

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین،  قیمت محصولات لبنی حتی محصولات لبنی پرمصرفی که قیمت آنها تحت نظارت رسمی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان  تعیین می‌شود، افزایش‌یافته است اما هنوز این سازمان خبری مبنی بر قانونی یا غیرقانونی بودن افزایش قیمت محصولات لبنی نداده است.

آخرین قیمت مصوب هر پاکت شیر نایلونی در پایگاه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات درج‌شده ۹۰۰ گرمی ۱.۵ درصد  ۱۵۲۰ تومان است که اکنون دریک برند به ۱۷۰۰ تومان و در برندی ۱۸۰۰ تومان، افزایش‌یافته است.

آخرین قیمت  شیر بطری پرچرب  نیز در پایگاه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات، ۲ هزار و  ۴۴۰ تومان درج شده بوده که اکنون در برخی برندها با افزایش ۲ مرحله‌ای به ۳ هزار تومان افزایش‌یافته است و این محصول در برندی‌های دیگر به قیمت ۲ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

درحالی‌که آخرین قیمت هر پاکت شیر استریل تتراپک کم‌چرب (۱.۵ درصد چربی) در پایگاه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات  ۲۸۰۰ تومان درج‌شده است که این قیمت در برخی از برندهای لبنی با افزایش دو مرحله‌ای  به ۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است.

بنابراین گزارش قیمت انواع ماست نیز در هفته‌های گذشته افزایش‌یافته است به‌طوری که یکی از فروشندگان می‌گوید: باید به‌صورت هفتگی قیمت ماست را چک کنیم تا به قیمت کمتری به فروش نرسد، زیرا هر از چند گاهی قیمت این محصول دربرندهای مختلف افزایش می‌یابد.

وی می‌افزاید: قیمت یک ماست نیم کیلویی کم‌چرب در کمتر از یک هفته ۵۰۰تومان افزایش یافت و از ۲ هزار و ۵۰۰ تومان به ۳ هزار تومان رسید.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرعباس ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    0 0
    فکر کنم قیمتهایی که شما اعلام کرده اید مال دو سال پیشه هر پاکت شیر نایلونی ۹۰۰ گرمی ۱.۵ درصد 3200 تومان است نه 1520 تومان و ما بقی هم همینطور