با دستور مقام قضایی در دادسرای انقلاب مشهد با برخی عاملان نابسامانی بازار ارز در مشهد برخورد و در این زمینه ۱۰ نفر دستگیر شدند.

۱۰ دلال خیابانی دلار دستگیر شدند

باتوجه به فعالیت گسترده برخی دلالان خیابانی که در پشت پرده با سرشاخه‌های ایجاد آشفتگی در بازار ارز هم بی‌ارتباط نیستند و به این واسطه قیمت لحظه‌ای و خیابانی برای دلار و دیگر ارزهای رایج تعیین می‌کنند، سبب شد تا مقام‌قضایی در دادسرای انقلاب مشهد یکشنبه گذشته با صدور دستوری از مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی بخواهد پس از حضور در محل و رصد میدانی ماجرا، عاملان اصلی این اقدام خلاف قانون را شناسایی و بازداشت کنند.

برهمین اساس بود که چندین تیم از مأموران پلیس آگاهی و یگان امداد عصر روز یادشده در خیابان امام خمینی حاضر شدند و برخی عاملان نوسان قیمت بازار ارز در مشهد مورد شناسایی قرار گرفتند. از همین رو و در پی یک عملیات پلیسی، ۱۰ نفر از دلالان خیابانی دستگیر شدند و همه ارزهای قاچاق که حدود ۸۰۰۰ دلار و ۶ میلیون و ۵۰۰ دینار عراقی بود به همراه متهمان توقیف و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

این گزارش حاکی است متهمان پس از طی شدن مراحل انتظامی و تشکیل پرونده فروش ارز قاچاق در حاشیه خیابان به تعزیرات حکومتی استان منتقل تا قانون در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری کند.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.