معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی بر ضرورت خلاقیت و نوآوری در برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی و جشن‌های دهه کرامت در بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) تأکید کرد.

ضرورت خلاقیت و نوآوری در برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی دهه کرامت

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد در جلسه افتتاحیه و آغاز به کار قرارگاه تبلیغی و فرهنگی دهه کرامت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی خطاب به مدیران و مسئولان اداره‌های تابعه این معاونت گفت: این قرارگاه به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی بیشتر برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌ها و جشن‌های متناسب با دهه بابرکت کرامت تشکیل شده و انتظار این است که از سوی مدیریت‌ها و اداره‌های تابعه این معاونت برنامه‌های جدید همراه با خلاقیت و نوآوری در دهه کرامت ارائه شود.

وی تصریح کرد: بسیاری از زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) در ایام دهه کرامت و میلاد باسعادت امام هشتم(ع) خود را از سراسر کشور و بسیاری از کشورهای اسلامی به حرم مطهر رضوی می‌رسانند و باید با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات موجود، برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی و جشن‌های دهه کرامت در این آستان ملکوتی متناسب با این ایام ارائه و اجرا شود.

این مقام مسئول ادامه داد: از مهم‌ترین خصوصیات تشکیل این قرارگاه مشورت، هم‌افزایی و هماهنگی بیشتر در ارتباط با تصمیمات، بررسی موارد و موضوعات پیشنهادی و برگزاری هر چه بهتر و شایسته‌تر برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی و مذهبی حرم مطهر امام رضا(ع) در دهه کرامت است.

حجت‌الاسلام شریعتی‌نژاد اضافه کرد: از هم اکنون و با تشکیل این قرارگاه باید جلسات هماهنگی با حضور نمایندگان اداره‌ها و مدیریت‌های تابعه معاونت تبلیغات اسلامی در این قرارگاه همه روزه تا پایان دهه کرامت تشکیل شود.

وی از مدیران و مسئولان اداره‌های زیرمجموعه این معاونت خواست با بررسی عملکرد و نحوه اجرای برنامه‌های دهه کرامت در سال‌های پیش نسبت به بر طرف کردن معایب و تقویت محاسن و توجه بیشتر به نوآوری و خلاقیت در ارائه و اجرای برنامه‌های جدید گوناگون در مناسبت‌ها و ایام دهه کرامت با توجه به تنوع مخاطبان و جامعه هدف در بین زائران و مجاوران از جمله خردسالان، کودکان، بانوان، دانش‌آموزان جوانان و نوجوانان و... بیش از پیش تلاش و کوشش نمایند.

شایان ذکر است در جلسه افتتاحیه و آغاز به کار این قرارگاه که در دفتر معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار شد، نمایندگان مدیریت‌ها و اداره‌های تابعه این معاونت به ارائه و بیان برنامه‌ها، نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.