قزوین_ معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی ماه مبارک رمضان سال جاری کمک های نقدی مردم نیکوکار در حوزه اطعام نیازمندان ۴۹ درصد رشد داشته است.

رشد ۴۹ درصدی درآمدهای نقدی اطعام نیازمندان قزوینی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین، فرزاد فرهادی بیان کرد: مردم نیکوکار استان قزوین در ماه مبارک رمضان سال جاری بیش از پنج میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان برای اطعام و افطاری نیازمندان به کمیته امداد پرداخت کردند.

وی ادامه داد: میزان مشارکت مردم در ماه مبارک رمضان سال گذشته برای اطعم و افطاری نیازمندان پنج میلیارد و ۳۱ میلیون تومان بوده و بررسی این دو رقم حکایت از رشد ۴۹ درصدی کمک‌های نقدی مردم نیکوکار در حوزه اطعام نیازمندان دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: این کمک‌ها در قالب غذای گرم و مواد غذایی خام به سرعت میان نیازمندان توزیع شده که در برخی موارد خیران برای توزیع این اقلام، امدادگران را همراهی کرده اند.

فرهادی ابراز کرد: لازم است از همکاری و تعامل دفتر آستان قدس رضوی در استان، هیئت امنای مساجد، مراکز نیکوکاری و همه خیران نیز تقدیر و تشکر کنیم چراکه با همیاری آنها توانسته ایم در خدمت به نیازمندان گام هایی را برداریم.

وی تصریح کرد: اگر در استان قزوین بیش از دو میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان فطریه جمع آوری شده، این اقدام نیز حاصل همکاری هیئت امنای مساجد و مراکز نیکوکاری بوده است چراکه کمیته امداد بر واگذاری کارها به مردم تأکید دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: مبالغ فطریه جمع آوری شده در هر روستا توسط معتمدان محلی همان روستا و در مساجد نیز مبالغ فطریه با نظارت هیئت امنای مساجد میان نیازمندان همان محله توزیع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.