خراسان شمالی-استاندار خراسان شمالی با ابراز گلایه از اینکه سازمان نوسازی کشور تعهدات خود را نسبت به آموزش و پرورش استان عملی نکرده است، گفت: سازمان نوسازی مدارس کشور به تعهدات خود در سفر مقام معظم رهبری در سال ۹۱، سفر ریاست جمهوری در سال ۹۴ و زلزله سال ۹۶ عمل نکرده است و برای همین به ناچار شاهد افزایش اعتیاد، افزایش سرقت های خرد و کاهش آمار قبولی کنکور هستیم.

سازمان نوسازی مدارس کشور تعهدات خود را در خراسان شمالی عملی نکرده است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی دکتر محمد علی شجاعی در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان شمالی اظهار داشت: باید حق استان را آنچه که تاکنون معطل مانده ، پس بگیریم تا شاخص های حوزه آموزش و پرورش توسعه پیدا کند.

وی گفت: حضور بخش غیردولتی بسیار کم است به طوری که ۱۴درصد سهم آموزش و پرورش متعلق به بخش خصوصی است لذا باید امور واگذار شود چون علاج درمان آموزش و پرورش استان مشارکت بخش خصوصی است.

محمد علی شجاعی افزود: تنها از طریق فعالیت بخش خصوصی می توانیم بخشی از نداشته های استان را جبران کنیم چون در حال حاضر بخش دولتی با وجود دارا بودن تمامی امور ، توفیق کمتری داشته است.

وی حضور مسوولان کشوری در استان را موجب جهش توسعه دانست و خاطرنشان کرد: ظرفیت های خوبی در مدیریت استان وجود دارد تا کارها در اسرع وقت انجام شود و نباید این موضوع را از مردم دریغ کرد.

استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: عملکرد ضعیف در برخی شاخص ها به دلیل اطلاعات و تشخیص های اشتباه است برای همین حال استان خوب نیست.

وی در ادامه سخنان از خیرین مدرسه ساز بعنوان ارزشمندترین قشر های جامعه یاد کرد و افزود: : یکی از بزرگترین شاخص هایی که خداوند به خودش تبریک گفته همین نوع دوستی و خود را وقف دیگران کردن است که این امتیاز در خیرین به ویژه خیرین مدرسه ساز مشهود است.

شجاعی ادامه داد: نسل هایی از کار شما خیرین مدرسه ساز استفاده می کنند که نام شما را نمی دانند و این عالی ترین مرتبه احسان و نیکوکاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.