البرز- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: بیش از ۶۰ درصد میادین و تقاطعات چراغ دار کرج به دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی مجهز بوده و از طریق آنها اعمال قانون لازم برای متخلفین صورت می‌گیرد.

تجهیز ۶۰ درصد میادین و تقاطعات کرج به دوربین‌های ثبت تخلف رانندگی

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، محمدرضا احمدی نژاد اظهار کرد: در حال حاضر در میادین و تقاطعات مهم شهر از جمله هفت تیر، شهدا، مصباح، کارخانه قند، شرافت و امام حسین (ع) دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی فعال است.

وی ادامه داد: با این اوصاف می‌توان گفت بیش از ۶۰ درصد میادین و تقاطعات چراغ دار کرج به دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی مجهز بوده و از طریق آنها اعمال قانون لازم برای متخلفین صورت می‌گیرد.

این مسئول افزود: به دنبال افزایش گستره فعالیت دوربین‌های ثبت تخلف در کرج هستیم ولی واقعیت این است برای نصب این دوربین‌ها به زیرساخت فیبر نوری نیاز است که تمامی مناطق کرج به آن مجهز نیستند.

احمدی نژاد ابراز کرد: در حال حاضر ترددها خودروها در مسیرهای دوربین دار کرج از طریق کارشناسان مرکز مانیتورینگ شهرداری کرج رصد و در صورت بروز تخلف قبض جریمه برای راننده متخلف صادر و از طریق پیامک مبلغ جریمه ارسال می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: به دنبال خرید دوربین‌های تمام اتوماتیک ثبت تخلفات رانندگی هستیم که از این طریق هم سهم نیروی انسانی در ثبت تخلفات رانندگی کم می شود و هم دقت اعمال قانون‌های انجام شده به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

این مسئول در پایان گفت: متاسفانه در شرایط تحریم کنونی خرید این دوربین‌ها به سختی امکان پذیر است و به اعتبار زیادی نیاز دارد ولی ما این اقدام را در دستور کار خود قرار داده تا از طریق این دوربین‌ها کیفیت ساماندهی ترافیک شهری و برخورد با رانندگان متخلف را بیش از پیش ساماندهی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.