شهردار مشهد به سیما و منظر شهر به عنوان یکی از پروژهای مهم سال ۹۸ در یک طرح متمرکز تاکید کرد.

توجه به سیما و منظر شهری یکی از پروژه های مهم سال ۹۸/ رضایتمندی مردم سرلوحه کار مدیران شهری

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی در جلسه شورای اداری با بیان اینکه در بدنه میانی شهرداری حلقه مفقود شده رضایت مردم وجود دارد، اظهار داشت: مدیران ارشد می دانند که بروکراسی اداری در راستای خدمت و رضایت مردم است و مبادا بخاطر کسب درآمد رضایت مردمی را فراموش کنید.

وی ضمن تشکر از برش منطقه ای، افزود: برش منطقه ای ابزاری برای معاونان و حوزه های ستادی با مناطق است و باید جدی گرفته شود و تمام اتفاقات به گونه ای رقم بخورد که برش منطقه ای در دستور کار باشد و با محوریت آن گفت و گو کنید.

کلائی با بیان اینکه کم تلاش نکردیم که سازمان ها در وضعیت فعلی خود بمانند، افزود: تغییراتی که وزارت کشور در سازمانها داشت باعث تضعیف شهرداری ها شد و کار ما را سخت می کرد؛ در این راستا ایستادگی حوزه برنامه ریزی و مدیران باعث شد که این اتفاق رخ ندهد.

وی ادامه داد: حوزه برنامه ریزی معتقد است که برش منطقه ای را نمی شود در سازمان ها ایجاد کرد اما می شود در حوزه راهبردها به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد. باید ساختار سازمان ها اصلاح و بازنگری شود و نوآوری در سازمان ها داشته باشیم.

شهردار مشهد تاکید ویژه ای بر حوزه املاک در مناطق داشت و گفت: همه مناطق موضوعات حوزه املاک را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند.

کلائی در خصوص نمایشگاه بین المللی گل و گیاه مشهد خاطر نشان کرد: از نمایشگاه گل و گیاه امسال رضایت دارم چرا که نمایشگاه به صورت رایگان به روی مردم باز بود و سطح گسترده ای از خدمات ارائه شد و خوشحالی و احساس خوب مردم قابل مشاهده بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.