خراسان شمالی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی گفت: در ضیافت الهی امسال نیز طرح جزءخوانی قرآن کریم با مشارکت ۵۹ هزار و ۲۰۵ نفر در سطح بقاع متبرکه استان برگزارشد.

مشارکت ۵۹ هزار نفر از مردم خراسان شمالی در برپایی مراسم جزءخوانی قرآن کریم

به گزارش قدس آنلاین، به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌ عظیم آسوده اظهار داشت: مردم و خیرین استان همانند سال‌های گذشته در طرح ضیافت الهی ماه مبارک رمضان امسال نیز مشارکت چشم‌گیر و پررنگی داشتند.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ۶۶۷ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال کمک و مشارکت مالی مردمی در طرح ضیافت الهی امسال جمع‌آوری شد، افزود: کمک‌ها و مشارکت‌های مالی خیرین در راستای اطعام افطاری به روزه‌داران شرکت‌کننده در این طرح و همچنین در راستای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی هزینه شد.

وی ادامه داد: در طرح ضیافت الهی ماه مبارک رمضان امسال ۶۶ هزار و ۱۹۵ نفر از روزه‌داران استان مدعو سفره افطاری امامزاده‌ها و بقاع متبرکه این استان قراربودند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متعدد مذهبی در طرح ضیافت الهی امسال، گفت: طبق رویه هرسال در ضیافت الهی امسال نیز طرح جزءخوانی قرآن کریم برگزار شد و ۵۹ هزار و ۲۰۵ نفر در این طرح شرکت کردند.

آسوده برگزاری کرسی‌های تفسیر قرآن کریم را نیز از دیگر برنامه‌های مذهبی فرهنگی برگزارشده در طرح ضیافت الهی امسال استان برشمرد، اظهار کرد: به ‌منظور تبیین و تفهیم بیشترآموزه‌های قرآنی و اهمیت قرآن‌خوانی در ماه مبارک رمضان، طرح کرسی‌های تفسیر با مشارکت چهار هزارو۲۵۰ نفر از اهالی استان در این استان برگزارشد.

وی با اشاره به تأکید احادیث دینی و آیات الهی به قرآن‌خوانی و تفکردرآموزه‌ها و آیات قرآنی و همچنین اهمیت دوچندان انجام این امر خداپسندانه در ماه مبارک رمضان، از برگزاری محافل انس با قرآن و مشارکت سه هزار و ۹۱۰ نفر از روزه‌داران خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.