همدان-معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به ساماندهی بخشی از تابلوهای پیاده‌راه بوعلی تا پایان تابستان گفت: قرار شده پس‌زمینه تابلوها از کنار بازار سینا در اطراف آرامگاه بوعلی تا ورودی کولانج در پیاده‌راه بوعلی توسط شهرداری اجرا شود.

ساماندهی بخشی از تابلوهای پیاده‌راه بوعلی تا پایان تابستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی خدمات شهری شهرداری همدان وحید علی‌ضمیربا بیان اینکه وقتی شهرداری در اجرای یک پروژه به تنهایی مسئولیت دارد با تمام توان امور را به پیش برده و به نتیجه می‌رساند اظهار کرد: زمانی که در اجرای برنامه‌ای عوامل دیگری نیز حضور دارند نیاز هماهنگی و زمان بیشتری نیاز است.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌راه‌سازی خیابان بوعلی و میدان امام(ره) توسط شهرداری انجام و مورد قبول کارشناسان و مردم قرار گرفت افزود: در حوزه جداره‌سازی پیاده‌راه همراه کردن کسبه کار دشواری است.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه برای حل این مشکلات تصمیم گرفته شده که بخشی از ساماندهی جداره‌ها به طور کامل توسط شهرداری انجام شود تصریح کرد: از همین رو طی تصمیماتی مقرر شد از کنار بازار سینا در اطراف آرامگاه بوعلی تا ورودی کولانج در پیاده‌راه بوعلی پس زمینه تابلوها که مصوبه کمیته سیما و منظر را نیز اخذ کرده است، توسط شهرداری اجرا شود.

وی ادامه داد: پس از نصب پس‌زمینه هر واحد صنفی به فراخور شرایط عنوان مورد نظرش را به صورت حروف برجسته بر روی این پس زمینه اجرا کند.

علی‌ضمیر با بیان اینکه با اجرای این اقدام سایر واحدهای صنفی نیز ترغیب می‌شوند خاطرنشان کرد: کسبه پیاده‌راه بوعلی و اکباتان به دلیل اینکه ذهنیتی درباره این طرح ندارند شاید نسبت به آن موضع‌گیری کنند اما با اجرای قسمتی از پس زمینه تابلوها این مانع ذهنی برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه واحدهای موجود در پیاده‌راه دارای مالک خصوصی هستند گفت: بارها به دلیل وجود شیشه‌های شکسته شده اخطار دادیم اما صاحبان واحدها هنوز همکاری لازم را به عمل نیاوردند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه در سال‌های گذشته بازسازی دو ضلع میدان امام(ره) توسط شهرداری و میراث فرهنگی انجام شد اظهار کرد: جداره سایر اضلاع میدان امام(ره) نیاز به بازسازی دارد و  مشکلاتی نیز در برخی از نقاط وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز کف سازی به شکل مطلوبی صورت گرفته اما جداره‌سازی با آن همخوانی ندارد و باید وضعیت آن نیز ساماندهی شود افزود: امروز مدیریت شهری به صورت جدی جداره‌سازی را در دستور کار قرار داده است اما باید هماهنگی‌های لازم با کسبه و نهادهای مربوطه نیز انجام شود.

علی‌ضمیر تصریح کرد: اجرای زمینه‌سازی تابلوها در پایلوت در نظر گرفته شده است و تا پایان تابستان انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.