مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی گفت: برای سال جاری اجرای هزار و ۳۸۰ مورد تعمیرات مسکن مددجویان تحت پوشش این نهاد در دستور کار قرار گرفته است.

۱۰۰۰ مورد تعمیر مسکن مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی در سال جاری

به گزارش قدس آنلاین، محمد رحیم صحرا پیما ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص برنامه های سال جاری این نهاد اظهار کرد: تعمیرات کلی و جزئی مسکن بخش مهمی از فعالیت های این نهاد است و برای این امر تا سقف سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به صورت بلاعوض پرداخت می شود و در این راستا برای امسال اجرای هزار و ۳۸۰ مورد تعمیرات با چهار میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان اعتبار در برنامه است که ۷۰ درصد آن مربوط به روستاهای استان می شود.

وی افزود: در جهت ساخت منازل مددجویان تحت حمایت این نهاد نیز در روستاها، ۴۰ میلیون تومان بنیاد مسکن در قالب تسهیلات و ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض از سوی کمیته امداد اعطا می شود.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در صورت عدم تامین تسهیلات غیر امدادی برای خانواده ها، کمیته امداد علاوه بر کمک های بلاعوض، تا سقف ۲۵ میلیون تومان نیز به صورت تسهیلات قرض الحسنه به سرپرست خانوار پرداخت می کند.

وی بیان کرد: برنامه ریزی های ما در سال جاری برای ساخت و مقاوم سازی سه هزار واحد مسکن روستایی بوده است که تلاش داریم با کمک و همیاری خیرین نیکوکار استان به این هدف دست پیدا کنیم.

صحراپیما تصریح کرد: امسال ساخت ۳۳۳ چشمه سرویس بهداشتی نیز در روستاها با تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.