ایرانشهر-مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان سیستان و بلوچستان از ارائه بیش از ۵۸ هزار و ۱۹۶ نفر ساعت آموزش های مهارتی در زندان های استان از ابتدای سال ۹۸ تاکنون خبر داد .

ارایه ۵۸ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در زندان های سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان وبلوچستان ؛ خداداد اولیایی مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان با اعلام این خبر گفت :  از مجموع ۵۸ هزار و ۱۹۶ نفر ساعت آموزش مهارتی ۵۰ هزار و ۸۵۹نفر ساعت آن برای آقایان و ۷ هزار و ۳۳۷ نفرساعت آن برای خانم ها اجراشده است .

وی تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۳۴۱ نفر دوره آموزشی ارائه شده که از مجموع این دوره ها۲۷۶ نفر دوره مرد و ۶۵ دوره زن بهره مند شده اند .

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان خاطر نشان کرد :  با تأکید بر ضرورت حمایت اقشار جامعه از مددجویان تصریح کرد : موضوع حمایت از مددجویان نیازمند فرهنگ‌سازی است و ارتباط و برخورد با آنان باید در ابعاد مختلف به صورت صحیح صورت گیرد.

اولیایی اظهار داشت : با سواد آموزی و جلب زندانیان در تحصیلات رسمی و حتی آکادمیک و به خصوص مهارت آموزی و ایجاد شرایط اشتغال در فرد میتوانیم ضمن تقویت شخصیت و منزلت اجتماعی آنها، از روی آوری مجدد به تخلف جلوگیری کنیم  .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.