آخرین بازی موبایل شرکت «نینتندو»، به نام «دکتر ماریو جهانی»، در ۱۰ جولای (۱۹ تیر) برای آیفون و اندروید عرضه می‌شود و بازیکنان می‌توانند از طریق وب سایت رسمی این شرکت از قبل ثبت‌نام کنند تا بتوانند به زودی بازی را دریافت و راه انداری کنند.

بازی «دکتر ماریو» ۱۹ تیر به آیفون و اندروید می‌آید +فیلم

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، «دکتر ماریو» در بازی‌های اصلی نینتندو نسبت به سایر بازیهای موبایلی، دارای سابقه زیادی است. این بازی، یک بازی پازلی است که در آن بازیکن از کپسول برای شکستن ویروس‌ها و پاک کردن سطوح مختلف استفاده می‌کند. هم ویروس و هم کپسول در رنگ‌های مختلف در اختیار بازیکن قرار می گیرند و باید سه تا از آنها را برای شکستن ویروس‌ها مطابقت دهید.

به منظور پیشرفت، شما باید تمام ویروس‌ها را در سطح بالا با تعداد محدودی از کپسول‌ها از بین ببرید. موارد دیگر، مانند بمب‌ها و پوسته Koopa، به چالش برای از بین بردن تمام ویروس‌ها به ترتیب اضافه می‌شود، همچنین موارد و توانایی‌ها وجود دارد که می‌توانید تجزیه و تحلیل دقیق‌تر آنها را در ویدیوی زیر ببینید.

در ابتدا بازی، پنج جهان وجود دارد اما بعد از شروع، جهان‌های بیشتری اضافه خواهد شد. در سطح های مختلف قلب‌های شما محدودتر خواهد شد زیرا بازی سخت و سخت‌تر می‌شود، و اگر در بازی پایدار باشید قلب به طور خودکار مجدد بارگیری می‌شود و برای ادامه بازی، جان کافی خواهید داشت.

مانند سایر بازی‌های تلفن همراه نینتندو، دکتر ماریو جهانی شامل معاملات کوچک از طریق یک فرم اولیه کسب درآمد است. آنها به شکل الماس در آمده است که می‌توانید برای خرید بیشتر کپسول‌ها به منظور به پایان رساندن سطح و یا خرید قلب بیشتر برای ادامه بازی از آن استفاده کنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.