آخرین گزارش‌ها حاکی است گوشی Galaxy Fold سامسونگ حداقل تا ماه آگوست( اواسط مرداد) به بازار عرضه نخواهد شد.

"Galaxy Fold" سامسونگ ممکن است تا بعد از "Note ۱۰" هم عرضه نشود

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، همانطور که به نظر می‌رسید راه‌اندازی این مدل گوشی تاشو سامسونگ به همین آسانی نخواهد بود و این بدان معنی است که مشتریان سامسونگ مجبورند گلکسی نوت ۱۰ را قبل از گوشی تاشویی که برای اولین بار در ماه فوریه به نمایش گذاشته شده بود، بخرند.

خبر بد برای طرفداران این تلفن همراه کره‌ای این است که سامسونگ خود انکار کرده است که گوشی در ماه جولای (اواسط تیر) عرضه خواهد شد. (این پیش‌بینی بر اساس نظرات یک مقام سامسونگ الکترونیک است)

به نظر می رسد ظاهراً «پیشرفت کمی» برای بهینه سازی لولای تاشوی دستگاه انجام شده که باعث اختلالات متعدد در واحدهای بررسی اولیه شده است.

زمان انتظار برای Galaxy Fold

تاریخ عرضه در ایالات متحده  ۲۴ آوریل(23 فروردین) تعیین شده بود، اما پس از آنکه اولین نسخه‌های موجود به دست مردم رسید، مشکلات زیادی را به وجود آورد. سامسونگ پس از آن تاریخ رسمی فروش را تا زمان تعیین شده در آینده، به تعویق انداخت و پیش سفارش‌های این گوشی هوشمند را هم لغو کرد و از آن زمان تا به حال، ما هنوز منتظر شنیدن زمان عرضه Galaxy Fold هستیم! 

البته Galaxy Fold تنها گوشی تاشویی نبود که مشکلاتی را با خود همراه داشت، Huawei Mate X هم دارای نواقصی بود و با توجه به نگرانی‌های طول عمر گوشی و سایر ایرادات، هواوی تصمیم گرفت تا عرضه Mate X خود را به تأخیر بیندازد.

بدست آوردن حق فناوری، مسلماً یک چالش مهندسی عظیم است اما امیدواریم شاهد حضور Galaxy Fold و Mate X در آینده نزدیک تر به بازار جهانی باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.