معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: با اعلام آتش سوزی در یک کارگاه تزریق پلاستیک بیش از ۵۰ آتش نشان به همراه ۱۷ خودروی اطفای حریق سبک و سنگین به محل آتش سوزی اعزام شدند.

آتش سوزی گسترده کارگاه تزریق پلاستیک مهار شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی و بین الملل آتش نشانی مشهد؛ آتشپاد دوم "مهدی رضایی" در شرح این عملیات افزود: مقارن ساعت ۱۵:۳۹ بعداظهر امروز آتش سوزی در کارگاه تزریق پلاستیک در بلوار توس به آتش نشانی گزارش شد که در پی دریافت این خبر ستاد فرماندهی سازمان با توجه به اعلام گستردگی حریق، همزمان بیش از ۵۰ آتش نشان را به همراه ۱۷ دستگاه خودروی عملیاتی سبک و سنگین عازم محل حریق کرد.

وی با بیان اینکه آتش نشانان بلافاصله پس از حضور درمحل حریق، با قطع جریان برق و گاز کارگاه از چند جهت اقدام به خاموش کردن آتش نمودند، اظهار کرد : گروهی دیگر از آتش نشان با ظن پیشروی آتش به اماکن مجاور اقدام به تخلیه ساکنین منازل نمودند.

آتشپاد دوم رضایی ضمن اشاره به تداوم عملیات اطفای آتش، ادامه داد : این آتش سوزی که علت وقوع آن به علت گستردگی در دست بررسی می باشد، به سرعت به سایر مواد سوختنی درون کارگاه سرایت کرده بود و شعله های آتش کل کارگاه حدوداً ۸۰۰ متری را فرا گرفته بود.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد افزود : آتش نشانان در اقدامی ضربتی از پیشروی آتش به اماکن مجاور جلوگیری و در تلاشی نفسگیر نیز هم اکنون موفق به مهار کامل آتش شدند.

خوشبختانه بروز این آتش سوزی خسارت جانی در بر نداشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.