معاون اول قوه قضائیه گفتک طبیعی است که فردی مثل نزار زکا بعد از آزادی حرف‌هایی بزند

واکنش اژه‌ای به اظهارات ضد ایرانی نزار زکا بعد از آزادی

گروه سیاسی، قدس آنلاین: معاون اول قوه قضائیه اظهارات ضد ایرانی نزار زکا جاسوس دو تابعیتی لبنانی-آمریکایی را پس از آزادی طبیعی خواند و گفت توقعی غیر از این نداشتم.

محسنی اژه‌ای در حاشیه نشستی خبری در پاسخ به سوالی درباره روند آزادی نزار زکا و اینکه تعهد داده شده بود او در صورت آزادی مرتکب تکرار جرم نشود، اما بلافاصله پس از خروج از ایران بر خلاف این تعهد عمل کرد اظهار داشت: طبیعی است که چنی فردی چنین حرف‌هایی را بزند.  حداقل من خارج از توقعم نیست که یک نفر چنین حرفی را بزند و ما بگوییم چرا گفته است.  

وی افزود: آزادی این فرد روندی را داشت که سخنگوی قوه و دادستان تهران آنرا توضیح داده‌اند انجام شده و من فکر نمی کنم ضرورتی برای توضیح برخی مسائل وجود داشته باشد، اما همانطور که دادستان کل کشور گفته‌اند اگر چنانچه ضرورتی پیدا شد طبیعی است که توضیح داده خواهد شد.

گفتنی است پس از آزادی نزار زکا با درخواست رئیس جمهور لبنان و شخص وی و پس از موافقت حزب الله با این موضوع، در حالی که عدم تکرار جرم به عنوان یکی از شروط ازادی محکومان از جمله این جاسوس لبنانی-آمریکایی مطرح شد، برخی رسانه‌ها درباره تضمین این تعهد ابهاماتی را مطرح کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.