همدان- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری همدان باید عاملی برای توسعه حاشیه شهر باشد.

سامانه 137 شهرداری باید عامل توسعه حاشیه شهر شود
به گزارش  قدس آنلاین، ظهر سه شنبه سامانه جامع مدیریت شهری ۱۳۷  با شعار شهروند مشارکت‌جو - شهرداری پاسخگو بهره‌برداری رسمی شد که آیت‌الله حبیب شعبانی در این مراسم درتالار اجتماعات فجر همدان گفت: این سامانه همچنین باید ارتباط مردم با شهرداری را سهل‌تر کند و مشکلات آنان را حل کند.
وی افزود:  با افزایش ارتباط مردم و مسئولان مشکلات موجود در جامعه هم سریعتر حل می‌شود و جامعه اسلامی با سرعت بیشتری روند رشد و توسعه را طی می‌کند.
وی این سامانه را یکی از فرایندهای توسعه  شهر الکترونیک دانست و اظهار کرد: همه مجموعه ها باید روند ارتباط مردم با مسئولان را تسهیل کنند. همچنین این فعالیت صحیح این سامانه ۱۳۷  می تواند موجب تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی  درحوزه شهری شود.
 شهردار همدان  هم در این مراسم گفت:  شهر همدان با مساحت ۷۰ میلیون‌متر مربه ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و شهرداری باید برای ارایه خدمات مناسب بروز خود روش های خدماتی خود را هم بروز کند.
عباس صوفی با یادآوری اینکه سامانه ۱۳۷ بعد از ۱۵ ماه فعالیت آزمایشی؛ امروز کار رسمی خود را آغاز می‌کند، افزود: فرایندی برای رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه شهری تعریف شده است که با حداقل زمان ممکن به آن پاسخ داده شود. 
وی اظهار کرد: در زمان فعالیت آزمایشی این سامانه در شهر همدان ۸۹ هزار تماس  و پاسخ  در سامانه ۱۳۷ ثبت شده است که از این تعداد ۱۲ هزار درخواست در سامانه ۱۳۷ ثبت، ارجاع، بازخوردگیری و پیگیری شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.