۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲
کد خبر: 660367

رئیس سابق یوفا خبر بازداشت شدن به خاطر اتهام به فساد مدیریتی را تکذیب کرد.

بازداشت نشده‌ام

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، میشل پلاتینی با انتشار بیانیه‌ای بر بی‌گناهی خود تأکید و خبری که امروز (سه‌شنبه) مبنی بر دستگیری وی توسط پلیس فرانسه منتشر شده است را بی‌اساس دانست.
صبح امروز خبری منتشر شد حاکی از آن‌ها پلاتینی به اتهام دست داشتن به اعطای امتیاز میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، توسط پلیس فرانسه دستگیر و تحویل مراجع قانونی شده است.
ستاره سابق یوونتوس، اما با انتشار بیانیه‌ای به این خبر واکنش نشان داد. او در این بیانیه نوشته است: میشل پلاتینی پس از حضور و ارائه توضیحاتش در دادگاه علنی سال گذشته برای پاسخ دادن به یکسری سؤالات، حالا برای ارائه همان توضیحات مورد بازجویی قرار گرفته است. مشاور حقوقی او، آقای ویلیام بوردون قویا تأکید می‌کند که این اقدام به هیچ عنوان یک دستگیری نبوده بلکه یک جلسه ارائه شهادت در چارچوب معیارهای مطلوب بازپرسان پرونده است.
در ادامه بیانیه رئیس سابق یوفا آمده است: میشل پلاتینی همواره اظهاراتش را صادقانه و دقیق بیان کرده و به تمام سؤالات پاسخ داده، از جمله آن سؤالاتی که درباره شرایط اعطای میزبان یورو ۲۰۱۶ فرانسه وجود داشت و همیشه توضیحات مفیدی ارائه کرده است. او هیچ دلیلی برای ملامت خود نمی‌بیند و کاملاً از مواردی که فراتر از حیطه کاری‌اش بوده‌اند، اعلام برائت می‌کند. پلاتینی به آنچه که انجام داده و قرار است رخ دهد، کاملاً آگاه است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.