سایت باشگاه استقلال نوشت: باشگاه استقلال درباره نقل و انتقالات این تیم و تمدید قرارداد بازیکنان اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

تمدید قرارداد وریا غفوری و سیدحسین حسینی، بدون هیچ پیش شرط

به گزارش قدس آنلاین پیرو مصاحبه روز گذشته علی خطیر معاون ورزشی و مسئول نقل و انتقالات باشگاه درباره مذاکره با بازیکنان باشگاه استقلال ضمن اشاره به برخی موارد و در واکنش به اظهارات بازیکنان اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد:

١- پس از طرح موضوع تمدید قرارداد بازیکنان در جلسات متعددهیات مدیره باشگاه ، با نظر کلیه اعضاء مقرر شد جناب آقای کامران منزوی به نمایندگی از تمامی اعضا با حضور در جلسات ، مسئولیت مذاکره با بازیکنان عزیز آقایان وریا غفوری و سیدحسین حسینی را برعهده گرفته و پس از جلسات برگزار شده گزارش جلسات و پیشنهادات طرفین را جهت تصمیم گیری به هیأت مدیره و مدیرعامل محترم منعکس تا در خصوص شرایط تصمیم گیری شود . پس از دریافت پیشنهادات بازیکنان ، با عنایت به مصوبه هیات مدیره و بودجه تصویب شده و درنظر گرفتن زحمات و تلاش بازیکنان عزیز در حوزه ملی و باشگاهی نهایت سقف ریالی باشگاه جهت تمدید قراردادها در نظر گرفته و مراتب به بازیکنان اعلام شد.

٢- موارد اعلامی از سوی دکتر خطیر در سایت رسمی باشگاه، مواضع و نظرات رسمی باشگاه و هیات مدیره باشگاه بوده ضمن آنکه صحبت های مزبور به دور از توهین،حب و بغض،تحلیل و نتیجه گیری و فقط به صورت گزارشی از روند مذاکرات و توقعات طرفین از یکدیگر، جهت اطلاع هواداران و شفاف سازی و برابر با وعده داده شده به هواداران فهیممان بیان شده است. این اقدام از اولین روز نقل و انتقالات آغاز شده و از همان روز این مهم به هواداران و مالکان اصلی باشگاه استقلال اعلام شده بود که روند مذاکرات رسمی با بازیکنان به سمع و نظر آنها خواهد رسید.

٣- هیات مدیره باشگاه ضمن توصیه بر رعایت اخلاق و پرهیز از هرگونه توهین و افترا به افرادبار دیگر اعلام آمادگی خویش را جهت تمدید قرارداد و حفظ آقایان وریا غفوری و سیدحسین حسینی بدون هیچگونه پیش شرط و در چهارچوب شرایط مالی و اخلاقی باشگاه اعلام می دارد.

٤- بازیکنان عزیز در صورت پذیرش عملی شرایط باشگاه، قبل از آغاز مذاکره با گزینه های دیگر، با مسئولین مربوطه تماس و درب باشگاه استقلال به روی آنها باز است تا مقدمات تمدید قراردادهای این عزیزان در فضایی دوستانه و در شأن باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال فراهم گردد.

٥-باشگاه استقلال از هواداران فهیم خود انتظار دارد از هرگونه حاشیه سازی و فضاسازی برای باشگاه و بازیکنان عزیز خودداری کرده تا روند نقل و انتقالات و آماده سازی تیم در شرایطی مطلوب پیش برود و امیدواریم در فضایی کاملا منطقی و دور از احساسات تیمی درخور نام استقلال بزرگ مهیاو آماده لیگ نوزدهم شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.