یزد - رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: در یک سال گذشته بیش از ۱۵ مورد مشکلات حوزه صنعت در ستاد استانی اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار گرفته و ۹۵درصد مصوبات این ستاد در خصوص موارد طرح شده محقق و اجرایی گردیده است.

۹۵درصد مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد محقق شده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان ، غلامعلی دهشیری در شورای قضایی استان یزد که با حضور وزیر دادگستری تشکیل شد،اظهارداشت: از مجموع ۳۸ مورد مشکلات حوزه صنعت و اشتغال که به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی واصل گردید، ۲۳مورد آن با تلاش مجموعه قضایی استان، خارج از ستاد و در دبیرخانه حل و فصل گردیده است.

وی جوِّ صمیمانه و وفاق و همدلی مجموعه قضایی و  اجرایی استان را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: قدر مسلم هرجا که تعامل و همدلی شکل بگیرد، خدمت به مردم سریعتر و امور کاری بهتر و کیفی تر پیش خواهد رفت.

دهشیری، رفاقت همراه با دیانت را شاخصه کادر اداری و قضایی دادگستری استان یزد، ذکر کرد و گفت: وجود یک فضای صمیمی مبتنی بر احترام و اعتماد، شرایط مناسبی را برای مدیریت امور فرام آورده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب در خصوص عدم پاسخ به رئیس جمهور آمریکا، اظهار داشت: در جریان سفر نخست وزیر ژاپن به ایران، رهبر معظم انقلاب، موضعی حکیمانه اتخاذ کردند که موجب عزت ملت و غرور ملی شد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.