گیلان- کارگاه بین المللی سیاستگذاری ترویج علم، فناوری و نوآوری با حضور کشورهای جنبش عدم تعهد و چند کشور دیگر (مجموعا ۱۶ کشور) به مدت سه روز در حال برگزاری است.

کارگاه بین المللی سیاستگذاری ترویج علم، فناوری و نوآوری در گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پارک علم و فناوری گیلان، کارگاه بین المللی سیاستگذاری ترویج علم، فناوری و نوآوری با حضور کشورهای جنبش عدم تعهد و چند کشور دیگر (مجموعا ۱۶ کشور) به مدت سه روز (۲۸ الی ۳۰ خردادماه) در محل وزارت علوم، صندوق نوآوری و موزه علوم و فنون ملک برگزار می شود.

آیین آغازین این رویداد با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری ، دکتر وحید احمدی ریاست مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و دکتر آمیتاوا باندوپادهیای دبیرکل مرکز علم و فناوری کشورهای جنبش عدم تعهد و کشورهای درحال توسعه برگزار شد.

دکتر ملک پور معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان نیز در این رویداد حضور یافت.

گفتنی است:  تاکید بر نقش دولت در ایجاد سرمایه های عمومی - نقش کشورهای کوچک به موازات کشورهای بزرگ در اکوسیستم نوآوری ، آموزش چارچوبهای اصلی و تئوریک در زمینه نوآوری به دانش آموزان از دوره مدرسه پیش از ورود به دانشگاه ، نقش نوآوری بر اقتصاد آینده با توجه به کاهش روزافزون ذخایر سوختهای فسیلی ، کاربرد رباتها در ترویج گرایش به فناوری و نوآوری ؛ اهم مطالب مطرح شده در این کارگاه می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.