گیلان- مدیرکل اوقاف گیلان گفت: بقاع متبرکه در ترویج سبک زندگی اسلامی نقش آفرین هستند.

بقاع متبرکه در ترویج سبک زندگی اسلامی نقش آفرین هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه گیلان، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف گیلان در نشست هم اندیشی مربیان طرح زندگی به رنگ خدا بقاع متبرکه گیلان در نمازخانه اداره کل اوقاف در رشت گفت: اداره بقاع متبرکه، یک هنر دینی و فرهنگی است.

وی که در جمع مربیان سبک زندگی اسلامی سخن می‌گفت اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بر ترویج سبک زندگی اسلامی تاکید دارد و در این رابطه بارها و بارها ضمن مشخص کردن رئوس سبک زندگی اسلامی تراز انقلاب اسلامی، بر ترویج آن توسط فعالان فرهنگی تاکید کردند.

علیزاده به نقش آفرینی بقاع متبرکه در خصوص ترویج سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و گفت: ایجاد مراکز افق در بقاع متبرکه برای شناخت آسیب های مناطق پیرامونی بقاع و تلاش برای ان سیاست جدید سازمان در حوزه فرهنگی و اجتماعی است.

وی درباره بیانات امام خامنه ای با موضوع تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی گفت: با وجود همه تلاش ها و حرکت ها و حضور افراد خلاق و اهل ابتکار در بقاع متبرکه، با قله تبدیل بقاع به قطب فرهنگی فاصله داریم.

مدیرکل اوقاف گیلان اعلام کرد: مجموعه نیازهای فرهنگی و اجتماعی جامعه را از طریق امام زادگان و بقاع متبرکه می توان برطرف کرد.

وی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی دشمن گسترده و یک حقیقت انکارناپذیر است، گفت: هر تهاجمی به مقاومت و مبارزه نیاز دارد و تهاجم فرهنگی از این امر مستثنی نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.