تولیت آستان مقدس حضرت زینب(س) بر تشکیل کمیته مشترک میان این آستان و سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی در راستای شروع و گسترش همکاری‌های اقتصادی و عمرانی تاکید کرد.

لزوم تشکیل کمیته مشترک در راستای گسترش همکاری‌های اقتصادی و عمرانی

به گزارش قدس آنلاین، تولیت آستان مقدس حضرت زینب(س) و هیئت همراه با حضور در سازمان اقتصادی رضوی طی جلسه‌ای با جانشین مدیرعامل سازمان اقتصادی رضوی و معاونان این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

هانی مرتضی تولیت آستان مقدس زینبی در این دیدار بر شروع همکاری‌های علمی، اقتصادی، عمرانی و ... میان آستان مقدس زینبی و آستان قدس رضوی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه آستان مقدس زینبی برای شروع همکاری‌های علمی و اقتصادی و بهره‌گیری از توانمندی‌های کارشناسان و متخصصان سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی آمادگی دارد، گفت: آستان مقدس حضرت زینب(س) برای اینکه بتواند از ظرفیت‌ و طرح‌های شرکت‌های وابسته آستان قدس رضوی در عرصه عمرانی، هنری، اقتصادی و ... بهره‌گیری کند، در مرحله نخست باید یک رابطه منسجم و منظم در قالب یک کمیته مشترک بین نمایندگان این مجموعه تشکیل شود.

هانی مرتضی ادامه داد: در مرحله دوم جذب سرمایه‌گذار برای آستان مقدس زینبی بسیار اهمیت دارد که در این راستا از تجربیات گران‌بهای کارشناسان و متخصصان سازمان اقتصادی رضوی استفاده خواهیم کرد.

مجید نامجو جانشین مدیرعامل موسسه سازمان اقتصادی رضوی نیز این دیدار با اشاره به اینکه ۴۸ شرکت زیر نظر این موسسه فعالیت اقتصادی دارند، گفت: شرکت‌های مهندسان مشاور، کاشی سنتی و کارخانه‌جات صنایع چوب آستان قدس رضوی با برخی از اعتاب مقدسه نظیر آستان مقدس علوی و ... در زمینه عمرانی ارتباط و همکاری قوی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در جریان بحران تروریست‌های تکفیری، کشور سوریه به شدت در زمینه عمرانی و زیرساختی با مشکل مواجه شده است، افزود: سازمان اقتصادی رضوی در همین راستا از طریق شرکت مسکن و عمران، شرکت خاک و آب، شرکت‌های فعال در عرصه کشاورزی، صنعتی و ... می‌تواند برای آبادانی مجدد این کشور کمک کند.

جانشین مدیرعامل سازمان اقتصادی رضوی خاطرنشان کرد: این سازمان در زمینه‌های مختلف برای همکاری با آستان مقدس زینبی آماده است.

گفتنی است؛ ابتدای این نشست معاون امور پشتیبانی، مالی و منابع انسانی، مدیرعامل شرکت کاشی سنتی و سرپرست شرکت کارخانجات صنایع چوب آستان قدس رضوی به صورت مجزا توضیحاتی درباره تاریخچه، وظایف، اولویت‌ها و مجموعه فعالیت‌های اقتصادی و عمرانی مجموعه تابع خود ارائه کردند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.