مدیرکل دفتر تامین مسکن امور مهندسی ساختمان کمیته امداد گفت: هنوز تکلیف بسیاری از کمک‌های مردمی که به سلبریتی‌ها پرداخت شده است، مشخص نیست و هزینه‌ای هم که بابت خانه‌های زلزله‌زدگان توسط این افراد صرف شده است، ابهام دارد.

 مشخص نیست "سلبریتی‌ها" کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان را کجا هزینه کرده‌اند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، ابراهیم بازیان با اشاره به اینکه کمیته امداد به تعهدات خود برای ساخت مسکن در استان کرمانشاه عمل کرده است، اظها کرد: در این زمینه واحدهای مسکونی در اختیار خانواده‌ها  تحت پوشش امداد قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر تامین مسکن امور مهندسی ساختمان کمیته امداد ادامه داد: در کرمانشاه، 5200 واحد مسکونی احداث شده و ماموریت کمیته امداد در خصوص احداث مسکن مددجویان در مناطق زلزله‌زده به شکل 100 درصدی محقق شده است و مجموعه امداد مناسب‌ترین و مقاوم‌ترین خانه‌ها را در کرمانشاه احداث کرده است.

بازیان تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در ارتباط با مسکن زلزله‌زدگان کرمنشاه وجود دارد این است که هنوز تکلیف بسیاری از کمک‌های مردمی که به سلبریتی‌ها پرداخت شده است، مشخص نیست و  هزینه‌ای هم که بابت خانه‌های زلزله‌زدگان  توسط این افراد صرف شده است، ابهام دارد.

وی متذکر شد: در حادثه زلزله کرمانشاه برخی از سلبریتی‌ها اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کردند که بعد از گذشت ماه‌ها هنوز میزان کمک‌ها و همچنین هزینه ساخت خانه‌ها توسط آنها مشخص نیست.

مدیرکل دفتر تامین مسکن امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خاطرنشان کرد: مجموعه امداد بر اساس رسالتی که دارد در ارتباط با حوداث ورود می‌کند و امیدواریم به‌زودی تکلیف خانه‌هایی که سلبریتی وعده ساختن آنها را دادند، مشخص شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.