مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: ویژه برنامه «طرح نشاط معنوی» فرصتی است که معنویت و نشاط معنوی را در جامعه تزریق می‌کند.

طرح نشاط معنوی فرصتی برای تزریق معنویت به جامعه است
به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین احمدزاده در نشست خبری «طرح تابستانی نشاط معنوی و دهه کرامت» اظهار کرد: در روایتی از امام‌کاظم(ع) بیان شده است که تلاش کنید ساعاتتان را به چهار قسم تقسیم کنید، ساعاتی را برای  مناجات با خدا، ساعاتی را برای معیشت زندگی، ساعتی را برای معاشرت با افراد امین که عیوب شما را به شما می‌گویند و ساعاتی را برای تفریحات سالم و لذت‌های غیرحرام داشته باشید.
وی خاطرنشان کرد: فرصتی که برای تفریحات سالم گذارده می‌شود ساعاتی است که به شما قدرت می‌دهد که بتوانید سه زمان دیگر را مدیریت کنید.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: خدا را شاکریم که برای نهمین سال پیاپی ویژه برنامه‌هایی که اوقاف در طی سال برگزار می‌کند «طرح نشاط معنوی» است که در ایام تعطیلات تابستانی برای جامعه مخاطبین دختران و پسران دانش‌آموز در بقاع متبرکه اجرا می‌شود که بازخوردهای خوبی هم به همراه داشته است.
حجت‌الاسلام و المسلمین احمدزاده عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی متنوعی در بقاع متبرکه که هر سال از ابتدای سال نو تا پایان سال برنامه‌هایی مدون است که در مواعد مشخصی اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: اما ویژه برنامه «طرح نشاط معنوی» که قبل از آن هم ویژه برنامه‌های دهه کرامت اجرا می‌شود، به صورت هم‌زمان در بقاع متبرکه کل کشور اجرا می‌شود و استان خراسان رضوی نیز در این زمینه ظرفیتش به فعلیت می‌رسد.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.