روابط عمومی فیلم «ما همه با هم هستیم» ضمن اظهار تعجب از مصاحبه مجدد دادستان کرمان مبنی بر پیگیری توقیف سراسری این فیلم عنوان کرد: از مردم استان کرمان بابت عدم اکران این فیلم در این استان عذرخواهی می‌کنیم و محتوای فیلم حاوی هیچگونه توهین به اقوام ایرانی نیست.

محتوای فیلم حاوی هیچگونه توهینی به اقوام ایرانی نیست

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، در پی مصاحبه مجدد دادستان کرمان مبنی بر پیگیری توقیف سراسری «ما همه با هم هستیم»، پس از توقیف آن در کرمان و تشکیل پرونده قضایی برای تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم که با مجوز وزارت ارشاد ساخته و اکران شده، روابط عمومی «ما همه با هم هستیم» جوابیه‌ای را در اختیار رسانه‌ها قرار داد:

«روابط عمومی فیلم «ما همه با هم هستیم» ضمن ابراز تأسف از اقدام قضایی دادستان محترم استان کرمان و حواشی پیش آمده، از مردم استان کرمان بابت عدم اکران این فیلم در این استان عذرخواهی می‌کند و محتوای فیلم را حاوی هیچگونه توهین به اقوام ایرانی نمی‌داند.


همچنین روابط عمومی فیلم ضمن دعوت مسئولین استانی به سعه صدر بیشتر تصریح کرد: حضور شخصیت‌های منفی و مثبت واقعی جامعه در قالب‌های داستانی یک ضرورت دراماتیک است. ضمن آن که دامن زدن به حساسیت‌های قومی در مواجهه با آثار و فیلم‌ها را حرکتی ضدفرهنگی و مخرب می‌دانیم. لازم به تأکید است که با اشاعه بیشتر این حساسیت‌ها، به تدریج شخصیت‌های منفی یا مسئله‌دار فیلم‌ها و سریال‌ها فقط می‌توانند هویت تهرانی داشته باشند!
روابط عمومی «ما همه با هم هستیم» در پایان، با ابراز تعجب از مصاحبه جدید دادستان کرمان مبنی بر تشکیل پرونده قضایی برای تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم خاطر نشان کرد: فراموش نکنیم نویسندگان فیلمنامه و برخی بازیگران فیلم کرمانی هستند و ما همه با هم ایرانی هستیم!»

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.