صبر کاربران تقریباً تمام شده است، هری پاتر از امروز در سراسر جهان عرضه می‌شود و احتمالاً کاربران را غرق خود خواهد کرد!

بازی هری پاتر از امروز در Android و iOS  +فیلم

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، برای کسانی که علاقه‌مند به تجربه واقعیت افزوده Pokémon Go هستند، مطمئناً بخش PotterWorld هم می‌تواند بسیار جذاب باشد.

توسعه دهنده Niantic، خبر «راه اندازی بازی در سراسر جهان» را از امروز در تاریخ 21 ژوئن (31 خرداد) را داده است، طبق اطلاعات از تاریخ و نحوه انتشار بازی، انگلستان و ایالات متحده اولین کشورهایی هستند که بازی را دریافت خواهند کرد.

Niantic اخبار دیگری را در این مورد منتشر نکرده و تنها گفته است که اگر اطلاعات قابل انتشاری باشد، کاربران را بی‌اطلاع نمی‌گذاریم.

این بازی از چند روز پیش به صورت بتا در استرالیا و نیوزیلند راه اندازی شده است و پس از آن هم انگلستان و ایالات متحده بازی را دریافت خواهند کرد و سپس در روز جمعه طبق اخبار منتشر شده بازی برای کاربران اندروید در سراسر جهان منتشر می‌شود، اطلاعاتی در مورد دستگاه های iOS نیست ولی به احتمال قوی کاربران اپل هم می‌توانند از امروز جمعه این بازی را دریافت کنند.

جادو ویژگی AR در هری پاتر

همانطور که در تریلر جدید و نام تجاری جدید مشخص شده است، گیم پلی بازی در هری پاتر Wizards Unite برای هر کاربری که Pokémon Go  را بازی کرده، بسیار آشناست و از طریق جادوی AR، می‌توانید از گوشی خود برای دیدن انواع موجودات و موقعیت‌های جغرافیایی در سراسر جهان در برابر چشم خود استفاده کنید.

غذاخوری‌ها به شما انرژی می‌دهند، در گلخانه‌ها مواد تشکیل دهنده برای ساخت معجون در دسترس بایکنان است و همه این‌ها، گزینه‌هایی هستند که باید با کاوش آنان را پیدا کنید.

تا جایی که بخش مبارزه ای از این بازی پیش می رود، شما در کنار جانوران و جادوگران «آیتم‌های موجود»بازی را که از شما محافظت می‌کنند، خواهید آموخت.

این بازی از امروز 31 خرداد به صورت رایگان منتشر خواهد شد، Niantic معاملات هری پارتر را بزرگ‌تر کرده و می‌توانید بیشتر  در بازی پیشرفت کنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.