البرز- رییس هیئت دوومیدانی استان البرز از تکمیل پیست تارتان ورزشگاه شریعتی وآماده سازی آن برای برگزاری مسابقات وتمرینات ورزشکاران خبرداد.

پیست دوومیدانی مجموعه شریعتی کرج آماده بهره‌برداری شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد مرادی صبح  پنج شنبه در حاشیه بازدید عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس از پیست دوومیدانی مجموعه ورزشی دکتر شریعتی کرج اظهار کرد: خوشبختانه پس از چندین سال پیگیری و مکاتبات فراوان پیست تارتان ورزشگاه شریعتی کرج با استانداردهای مورد تایید فدراسیون  تکمیل و آماده بهره برداری شده است.

وی افزود: برای احداث این پیست نزدیک به ۵ میلیارد تومان هزینه شده که بخشی از آن در قالب مشارکت شهرداری کرج و با اجرای زیرسازی بوده است.

مرادی با بیان اینکه برای احداث این پیست وبه سرانجام رسیدن آن افراد و مسئولان مختلفی نقش داشتند گفت: اداره کل ورزش وجوانان، فدراسیون، شورا وشهرداری کرج و نمایندگان مجلس کمک حال ما بودند تا پیست ورزشگاه شریعتی به عنوان مطالبه دیرین اهالی دوومیدانی به سرانجام برسد.

رییس هیئت دوومیدانی استان البرز تصریح کرد: پیست احداث شده تمام ماده های ورزش دوومیدانی را می تواند برگزار کند ضمن آنکه فضای لازم برای بخش پرتاب ها نیز دیده شده است.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از پیست مجموعه شریعتی کرج زمینه لازم برای میزبانی مسابقات ملی وبین المللی در البرز مهیا شده است ضمن آنکه با انجام تمرینات بهتر فرایند قهرمان پروری و استعداد یابی تقویت می شود.

مرادی در پایان با اشاره به اینکه پیست شریعتی به زودی در مراسمی افتتاح می شود، گفت: این پیست با پیگیری های فراوان و با هزینه ای سنگین احداث ودراختیار ورزشکاران قرار گرفته وباید با نگهداری اصولی در حفظ آن کوشا باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.