همدان- با حضور دادستان کل کشور در همدان با قدردانی از تلاش دادستان قبلی همدان کامران حمزه، حسن خانجانی به عنوان دادستان جدید همدان معرفی شد.

 دادستان جدید همدان معرفی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، کامران حمزه در حدد ۸سال دراین پست مسئولیت رسیدگی به امور قضایی و مردم همدان را بر عهده داشت که در این مراسم گفت: نهایت تلاش خود را به کارگرفتم که در خدمت نظام اسلامی  و مردم همدان برای اجرای عدالت و قانون باشم و در این کار از هیچ تلاشی هم کوتاهی نکردم.

وی آرزو کرد تلاشش مورد رضای خدا و بندگان خدا قرارگرفته باشد و از قصور و کوتاهی احتمالی هم که امکان دارد ایجاد شده باشد از مردم طلب ببخش داشت.

حسن خانجانی دادستان جدید همدان هم گفت: دادستانی مسئولیت بزرگی برای دفاع از حقوق مردم  و تامین عدالت اجتماعی در جامعه است،  و اکنون مشکل اصلی دادسراها انباشت پرونده است که باید با برنامه‌ریزی این مشکل حل شود.

وی افزود: باید تلاش کنیم در مدت کوتاهی از فصل تابستان انباشت پرونده‌ها را کاهش دهیم که نیازمند همکاری همه همکاران دستگاه قضایی همدان است. همچنین مشکل کمبود نیروی انسانی و فضای ناکافی در دادستانی همدان از دیگر مسایل است.

وی گفت: برخورد با قاچاق کالا و ارز و اراذل و اوباش هم مسایل قابل توجه در همدان است که در راه خدمت به مردم است و این خدمت هم با همراهی و همکاری سایر دستگاه ها محقق خواهد شد. تا منجر به  رونق تولید شود.

دادستان جدید همدان اظهار کرد: اکنون در استان همدان حدود ۲۰ هزار موتورسیکلت و یک‌هزار خودروی بلاتکلیف در پارکینگ داریم که باید تعیین تکلیف شود.  دقت  باید به ماند همیشه سرلوحه رسیدگی‌ به پرونده باشد اما نباید این دقت در حدی باشد که به وسواس در رسیدگی و  روی زمین ماندن امور مردم تبدیل شود.

انتهای پیام//.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.