رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با بیان اینکه هم‌اکنون در تمام ورودی و خروجی‌های مشهد شاهد ترافیک نیمه سنگین و پر حجم هستیم، گفت: طی 24 ساعت گذشته شاهد وقوع ۲۰ فقره تصادف جرحی در جاده‌های این استان بوده ایم که منجر به مجروح شدن 30 نفر شده است.

وقوع 20 تصادف جرحی در جاده‌های خراسان رضوی طی24 ساعت گذشته

به گزارش قدس آنلاین ؛ هادی امیدوار ،گفت: هم‌اکنون در تمام ورودی و خروجی‌های مشهد  شاهد ترافیک نیمه سنگین و پر حجم هستیم.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: ترافیک در آزادراه شهید شوشتری و در مسیرهای مشهد- نیشابور، مشهد-چناران و مشهد - تربت حیدریه از ترافیکی پرحجم برخوردار است.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته  شاهد وقوع ۲۰ فقره تصادف جرحی در جاده‌های خراسان رضوی بوده ایم، افزود: این تصادف‌های جرحی  منجر به مجروح شدن ۳۰ نفر شد، بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود با رعایت سرعت مجاز، فاصله طولی مطمئنه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به‌خصوص در مسیرها و فواصل نزدیک به شهرها و همچنین بستن کمربند ایمنی از سوی تمامی سرنشینان مسافرت ایمن و بدون حادثه‌ای را برای خود و سایر سرنشینان رقم بزنند.

امیدوار ادامه‌داد: رانندگانی که  در جاده‌های فرعی و روستایی طی مسیر می‌کنند حتما به ابزار و وسایل کشاورزی و موانع حاضر در حاشیه جاده‌ها ،موتورسیکلت سواران، عابران پیاده و همچنین احشام و دام‌های حاضر در سطح جاده توجه کامل داشته باشند.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.