معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد از 12 هزار میلیارد تومان تأمین مالی در شهرداری در 21 ماه گذشته خبر داد.

آخرین وضعیت مالی شهرداری مشهد/ تأمین 12 هزار میلیارد تومان در 21 ماه گذشته
به گزارش قدس آنلاین ؛ رضا خواجه نائینی ، با اشاره به آخرین وضعیت مالی شهرداری مشهد، اظهار کرد:  از مهر ماه سال گذشته تا پایان خرداد ماه امسال، 12 هزار میلیارد تومان در شهرداری مشهد تأمین مالی انجام شده است.
وی ادامه داد: در این دوره مدیریت شهری 4 هزار و 100 میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری تعریف شد که از این رقم 2 هزار و 100 میلیارد تومان منجر به قرارداد شد و 2 هزار میلیارد تومان دیگر در حال انعقاد قرار داد است.
خواجه نائینی با اشاره به این سرمایه‌گذاری‌ها، گفت: برای نمونه سرمایه‌گذاری در پارک خورشید با ارزش 225 میلیارد تومان هفته گذشته به تصویب شورای اسلامی شهر مشهد رسید.
وی تأکید کرد: در 10 روز آینده، فروش 350 میلیارد تومان اوراق مشارکت منطقه ثامن و 700 میلیارد تومان اوراق مشارکت قطار شهری انجام می‌شود.
معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد تصریح کرد: درآمدهای نقدی شهرداری مشهد سال گذشته در این تاریخ، 370 میلیارد تومان بوده است که در حال حاضر به 600 میلیارد تومان رسیده است.
وی همچنین با اشاره اقدامات شهرداری مشهد در حوزه پشتیبانی و منابع انسانی، اضافه کرد: در حوزه پشتیبانی بیش از 6 هزار نفر از بازنشستگان شهرداری مشهد به همراه همسران‌شان مشمول بیمه تکمیلی شده‌اند.
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.