قدس آنلاین: عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به ساقط کردن پهپاد جاسوسی آمریکا گفت: نیروهای نظامی ما اقدامی هوشمندانه انجام داده و به وظیفه قانونی خود عمل کردند.

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از فارس، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره سرنگون کردن پهپاد پیشرفته جاسوسی گلوبال هاوک نیروهای آمریکایی توسط پدافند سپاه پاسداران، اظهار داشت: این اقدامی که در ساقط کردن پهپاد آمریکایی انجام شد نشانه قدرت فنی نیروهای نظامی ما است که پهپادی را که مدعی بودند قابل سرنگون کردن نیست و بسیار پیشرفته است، نیروهای ما توانستند آن را ساقط کنند.

وی افزود: قرائن نشان می‌دهد که این پهپاد در محدوده سرزمینی ما در حال پرواز بوده و از نظر قوانین بین‌المللی هم نیروهای نظامی ما یک کار قانونی انجام دادند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: غیر از پیام پیشرفته بودن صنایع دفاعی ما این پیام را هم به دشمن می‌رساند که سپاه و ارتش ما آماده دفاع هستند و اگر چه مایل به شروع جنگ نیستند، اما در صورت حمله به کشور ما با تمام توان دفاع خواهند کرد و خود این می‌تواند یک عامل بازدارنده باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین در ادامه سخنانش بیان کرد: به هر حال فکر می‌کنم که در حال حاضر آقای ترامپ دچار یک نوع بی‌تصمیمی شده است و از طرفی به او فشار می‌آورند که مقابله به مثل کنند و از طرفی هم احساس می‌کند که اگر اقدام نظامی کند دیگر مدیریت ادامه کار در دست او نخواهد بود و در حال تردید باقی مانده است.

عضو فراکسیون امید مجلس در بخش پایانی سخنانش عنوان کرد: به هر حال نیروهای ما وظیفه قانونی خود را انجام دادند و در مجموع به نظر من یک اقدام هوشمندانه و مثبتی صورت گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.