برنامه صبحگاهی «ایران و آفتاب» با اجرای نجمه جودکی از امروز اول تیر ماه از شبکه دو سیما روی آنتن رفت.

«ایران و آفتاب» را هر روز از شبکه دو دنبال کنید

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین،  برنامه صبحگاهی «ایران و آفتاب» با اجرای نجمه جودکی از امروز اول تیر ماه از شبکه دو سیما روی آنتن رفت. این برنامه کاری است از گروه دانش و اقتصاد شبکه دو به تهیه کنندگی کیوان است و علاقمندان به برنامه های صبحگاهی می توانند هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷:۱۵ تا ۸:۴۵ این برنامه را به صورت زنده از شبکه دو سیما دنبال کنند.

هدف عمده‌ این «ایران و آفتاب» ایجاد شور و نشاط صبحگاهی است که تقدیم مخاطبان این برنامه می شود. آغاز یک روز پرانرژی، تاثیر سحرخیزی در بخش های مختلف زندگی در کنار ایجاد حس پویایی و تحرک از دیگر اهداف این برنامه است. «ایران و آفتاب» از  بخش های متنوعی تشکیل شده و در هر قسمت مهمانان مختلفی را به قاب جادویی تلویزیون دعوت می کند.

میز صبحانه (دعوت از چهره های متفاوت با توانمندی ‌های مختلف)، بحث روز (اختصاص هر روز هفته به موضوعی خاص همچون سواد رسانه ای، مطالبات اجتماعی، فرهنگ و هنر، بهداشت و سلامت و ...)، سفرنامه (با رویکردی جدید و اولویت بوم‌گردی و رونق اقتصادی همراه با گزارش های متنوع)، همچنین آیتم های متنوعی همچون مزه مزه، ترفند، کی کجاست، مثبت انرژی و نگاه نو از دیگر بخش های برنامه خواهد بود.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.