با پایان بهار و آغاز فصل تابستان نمایش‌هایی از امروز به صحنه می‌روند که در آنها بازیگران مشهور سینمایی و تلویزیونی حضور دارند و به این ترتیب تیرماه شروعی جنجالی برای تئاتر محسوب می‌شود.

چه نمایش‌هایی روی صحنه‌های پایتخت می‌روند؟

نمایش عزازیل به نویسندگی و کارگردانی سپهر زمانی از ۲ تا ۲۱ تیر هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۸۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه خواهد رفت.

نمایش روباه به نویسندگی شهرام سلطانی و کارگردانی معصومه خزایی از ۱ تا ۳۱ تیر هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۱۸۰ دقیقه در سالن چارسو تئاتر شهر به نمایش در خواهد آمد.

نمایش فرشته تاریخ به نویسندگی و کارگردانی محمد رضایی راد از ۲ تیر آغاز و تا ۴ مرداد هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۱۸۰ دقیقه در سالن چارسو تئاتر شهر به اجرای خود ادامه می‌دهد.

نمایش سگ‌های انباری نوشته کوئنتین تارانتینو (کارگردان و نمایشنامه‌نویس آمریکایی) و به کارگردانی مهدی اشرافی از ۲ تیر آغاز و هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۶۵ دقیقه در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه خواهد رفت.

نمایش مولن‌روژ به نویسندگی آرش عباسی و به کارگردانی حسین پارسایی از ۵ تیر آغاز و هر شب ساعت ۲۱ در پردیس سینمایی باغ کتاب اجرا خواهد داشت.

نمایش جعبه ابزار بکت به نویسندگی، طراحی و کارگردانی آران مقامی از ۲ تا ۳۱ تیر هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۴۰ دقیقه در تماشاخانه دا به صحنه خواهد رفت.

نمایش معجزه‌ های مدرن نوشته ژان میشل ریب و به طراحی و کارگردانی محمد جابری از ۴ تا ۱۵ تیر هر شب ساعت ۱۸:۱۵ به مدت ۴۵ دقیقه در تماشاخانه دا به نمایش در خواهد آمد.

نمایش‌هایی که صحنه را ترک می‌کنند

نمایش مرگ سایه‌ها به نویسندگی و کارگردانی پارسا محمدزاده تا ۱ تیر هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه آژمان به صحنه می‌رود.

نمایش آپرکات به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا قلی پور تا ۳ تیر هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۹۵ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.

نمایش شاه ماهی به نویسندگی احمد سلگی و رضا بهاروند و کارگردانی رضا بهاروند هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۱۲۰ دقیقه تا ۴ تیر در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

نمایش قصه ظهر جمعه به کارگردانی نسیم ادبی و نویسندگی سید محمد مساوات تا ۴ تیر هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه سپند به صحنه می‌رود.

نمایش شاهنامه آخرش خوشه؟ به نویسندگی و کارگردانی شاهین گل کار تا ۷ تیر هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به نمایش در می‌آید.

نمایش پنچری نوشته فردریش دورنمات و به کارگردانی مهدی کمیلی ۲۲ خرداد تا ۷ تیر هر شب ساعت ۱۷:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در تماشاخانه سپند اجرا می‌شود.

نمایش قهوه برزیلی به کارگردانی سمیه مهری و نویسندگی کامران شهلایی تا ۷ تیر هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در خانه هنرمندان به صحنه می‌رود.

نمایش خون خوردگی به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی تا ۷ تیر هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۵۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به نمایش در می‌آید.

نمایش‌هایی که به اجرای خود ادامه می‌دهند

نمایش چند سی سی حادثه به نویسندگی و کارگردانی رضا زنده‌جاه از ۲۲ خرداد تا ۹ تیر هر شب ساعت ۲۰:۴۵ در خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود.

نمایش یک زن و یک مرد نوشته الکسی آربوزوف و به کارگردانی هوشمند هنرکار از ۲۰ خرداد تا ۹ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در خانه موزه استاد عزت الله انتظامی به صحنه می‌رود.

نمایش مادر به نوشته فلوریان زلر و کارگردانی علی احمدی تا ۱۰ تیر هر شب ساعت ۲۱:۳۰ در تماشاخانه ایرانشهر به نمایش در می‌آید.

نمایش دل باخته به نویسندگی و کارگردانی داوود اسدالهی تا ۱۰ تیر هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه ایران تماشا اجرا می‌شود.

نمایش دوشیزه جولیا نوشته یوهان آگوست استریندبرگ و به کارگردانی مرتضی کوهی تا ۱۰ تیر هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

نمایش خیانت به پینتر به نویسندگی و کارگردانی رضا الهی تا ۱۰ تیر هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۵۰ دقیقه در تالار مولوی به نمایش در می‌آید.

نمایش است به کارگردانی پرنیا شمس و نویسندگی پرنیا شمس و امیر ابراهیم زاده تا ۱۰ تیر هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در تالار مولوی اجرا می‌شود.

نمایش دقیقاً ۹ سال و ۳ ماه و ۲۰ روز پیش کجا بودی؟ به نویسندگی و کارگردانی سید فرشاد هاشمی تا ۱۴ تیر هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود.

نمایش ماهیگیران ژاپنی نوشته ولفگانگ وایراوخ به کارگردانی احمد بیگی تا ۱۴ تیر هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در پردیس تئاتر تهران به نمایش در می‌آید.

نمایش حضار قیام کنند به نویسندگی مهتاب پویامنش و کارگردانی امیرحسین مدنی سادات تا ۱۵ تیر هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در پردیس تئاتر تهران اجرا می‌شود.

نمایش هنرپیشه‌گاه به نویسندگی و کارگردانی افشین واعظی از ۱۵ تیر هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به صحنه می‌رود.

نمایش ماجرای عجیب سگی در شب نوشته سایمون استیونز و به کارگردانی افسانه کمالی از ۱۹ خرداد تا ۱۶ تیر هر شب ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به نمایش در می‌آید.

نمایش سیزیف به نویسندگی محمد صادق گلچین عارفی و کارگردانی محمد برهمنی تا ۱۶ تیر هر شب ساعت ۱۹ در تئاتر مستقل تهران اجرا می‌شود.

نمایش موزیکال عروس مردگان به نویسندگی و کارگردانی امیدرضا سپهری تا ۱۶ تیر هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۹۰ دقیقه در رویال هال اسپیناس پالاس به صحنه می‌رود.

نمایش آبی مایل به صورتی به نویسندگی و کارگردانی ساناز بیان تا ۱۶ تیر هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۱۲۰ دقیقه در تماشاخانه سپند به نمایش در می‌آید.

نمایش جنایات و مکافات نوشته فئودور داستایوفسکی و کارگردانی رضا ثروتی از ۱۶ تیر هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۱۲۰ دقیقه در تالار وحدت اجرا می‌شود.

- نمایش بداهه بر اساس داستانی از نغمه ثمینی و به کارگردانی آروند دشت آرای تا ۱۶ تیر هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۱۱۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

- نمایش کرونوس به نویسندگی و کارگردانی علی صفری تا ۱۹ تیر هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۷۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به نمایش در می‌آید.

نمایش مختلف الاضلاع به نویسندگی سهند خیرآبادی و کارگردانی نادر فلاح تا ۲۱ تیر هر شب ساعت ۱۷ به مدت ۹۰ دقیقه در سالن صنوبر اجرا می‌شود.‌

نمایش مرگ خنده دار یک دوچرخه سوار استقامت به کارگردانی حامد رحیمی نصر و نویسندگی سید جواد موسوی از ۱۹ خرداد تا ۲۲ تیر هر شب ساعت ۲۰:۴۵ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه سپند به صحنه می‌رود.

نمایش چشم به راه میرغضب به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی از ۲۲ خرداد تا ۲۲ تیر هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه سنگلج به نمایش در می‌آید.

نمایش کلنگی، قابل سکونت به کارگردانی سمن قناد و نویسندگی سیدسامان غیاثی تا ۲۲ تیر هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه سپند اجرا می‌شود.

نمایش دلاک‌ها به کارگردانی شهرام عبدلی و نویسندگی فرهاد نقدعلی تا ۲۳ تیر هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۸۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

نمایش نان به نویسندگی و کارگردانی نصیر ملکی‌جو تا ۲۴ تیر هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۳۵ دقیقه در تالار حافظ به نمایش در می‌آید.

نمایش نفرین قحطی زده‌گان نوشته سام شپارد و به کارگردانی اشکان خطیبی تا ۲۶ تیر هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۸۵ دقیقه در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.

نمایش عاشقانه‌های خیابان به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی و نویسندگی محمد چرم‌شیر و بهمن عباس‌پور تا ۲۶ تیر هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۸۵ دقیقه در ایرانشهر به صحنه می‌رود.

نمایش مجلس سیاه بازی و شادی آور آفاق السلطنه به نویسندگی و کارگردانی سید محسن میرهاشمی تا ۲۶ تیر هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۹۵ دقیقه در تالار محراب به نمایش در می‌آید.

نمایش وانهاده به نویسندگی و کارگردانی امین بهروزی تا ۲۸ تیرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه در سالن سایه تئاترشهر اجرا می‌شود.

نمایش پدر | مادر نوشته فلوریان زلر و به کارگردانی رضا احمدی تا ۳۱ تیر هر شب ساعت ۲۱:۳۰ در تئاتر مستقل تهران به صحنه می‌رود.

نمایش هوس و هفت دقیقه به کارگردانی علیرضا مهران و نویسندگی علی اصغری تا ۲۹ تیر هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به مدت ۶۵ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به نمایش در می‌آید.

نمایش دروغ نوشته فلوریان زلر و به کارگردانی آریان رضایی تا ۳۱ تیر هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۸۵ دقیقه در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.