دادستان تهران درباره آخرین وضعیت پرونده قتل یک زندانی در مجتمع ندامتگاهی تهران بزرگ گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات و با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال و در حال رسیدگی است و در آینده نزدیک حکم صادر می‌شود.

آخرین خبرها درباره پرونده قتل زندانی امنیتی و دستگیری مدیر نفتی متخلف

به گزارش قدس آنلاین ،  علی القاصی مهر روز شنبه در حاشیه تجدیدمیثاق مسئولان عالی قضایی با آرمان‌های امام راحل (ره) در اولین روز هفته قوه قضاییه با اعلام این مطلب افزود: پرونده در حال بررسی است و رئیس قوه قضاییه نیز دستور داده که به طور ویژه بررسی گردد و احیاناً اگر قصوری بود با فرد متخلف برخورد شود.

وی ادامه داد: پرونده را در مورد افرادی که مرتکب قتل شده و دخیل بودند، با فوریت پس از تکمیل تحقیقات و با صدور کیفرخواست به دادگاه فرستادیم و در حال رسیدگی است و در آینده نزدیک حکم صادر می‌شود.

دادستان تهران درباره بازداشت مدیر مالی یکی از شرکت‌های تابعه وزارت نفت، گفت: پرونده در دادسرای جرایم پولی و بانکی در حال رسیدگی است و تحقیقات در حال انجام است و کاملاً حساب‌ها مسدود شده و مرتکبین نیز دستگیر شدند.

دو روز پیش غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه گفت: وزارت اطلاعات، مدیرمالی متخلف یکی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت را پیش از خروج از کشور در حالی که قصد داشت با همکاری یک صرافی میلیون‌ها یورو را خارج کند، دستگیر کرد. متهم ردیف اول پرونده مدیر مالی یکی از شرکت‌های زیر مجموعه و وابسته به وزارت نفت بوده و فرد دوم نیز صرافی بوده که بخشی از پول‌های مربوط به فروش نفت توسط این شرکت زیر مجموعه به حساب وی واریز شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.