فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری جوان شروری خبر داد که در جریان یک درگیری با همدستی 2 شرور دیگر، 3 نفر را مجروح کرده بود.

عامل اصلی درگیری در قطارشهری مشهد دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین  سرهنگ اکبر آقا بیگی در گفت‌وگو با ایسنا- منطقه خراسان، در تشریح این خبر گفت: در پی درگیری چند جوان در پارک ملت مشهد و تماس شاهدان عینی با فوریت های پلیسی 110 پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: این نزاع در کمتر از چند دقیقه و تا زمان حضور عوامل انتظامی به داخل قطار شهری کشیده شد. متهم با همکاری 2 دوستش و به وسیله چاقو 3 جوان را مجروح و با استفاده از ازدحام جمعیت از صحنه متواری می‌شوند.

آقا بیگی گفت: ماموران انتظامی بلافاصله به همراه نیروهای امدادی در محل این درگیری حاضر شدند و مصدومان توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی با اشاره به اینکه این درگیری منجر به رعب و وحشت شاهدان شده بود تصریح کرد: تیم‌های دایره تجسس کلانتری سجاد تحقیقات علمی خود را در حالی آغاز کردند که مصدومان مدعی بودند ضاربان را نمی‌شناسند با این وجود و با اقدام‌های گسترده پلیس در کوتاه‌ترین زمان ممکن متهم اصلی این درگیری را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد بابیان اینکه تحقیقات پلیس به منظور دستگیری دو همدست این متهم و کشف علت درگیری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت جسمی و حال مصدومان مساعد بوده و از بیمارستان ترخیص شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.