خراسان شمالی- قائم مقام و معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: باید ٨٥ درصد خدمات درمان، داخل هر استان ارائه و پوشش همگانی سلامت در هر یک از نقاط کشور به طور واقعی اجرا شود

۸۵ درصد خدمات بهداشتی و درمانی باید در داخل هر استان ارائه شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر ایرج حریرچی در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی  اظهار داشت: خراسان شمالی جزو استان هایی است که امکانات قابل قبولی در حوزه بهداشت و درمان دارد و با همت و همکاری مسئولان ، محرومیت های آن رفع می شود.

وی با اشاره به این که خراسان شمالی، از بعد سلامت و درمان می تواند جزو استان های برخوردار کشور باشد، افزود: تلاش وزارت بهداشت ، توزیع امکانات و اعتبارات با عدالت است.

وی تصریح کرد: خراسان شمالی در دوره ریاست رؤسای سابق خود به ویژه دکتر ابراهیم  گلمکانی خدمات خوب و طلایی را تجربه کرد که دکتر حق بین رهروی وی بود و انتظار می رود، دکتر هاشمی نیز این مسیر را ادامه دهند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این مراسم به انجام ریل گذاری های خوب رؤسای سابق دانشگاه اشاره کرد و گفت: در وزارت بهداشت باید براساس همین ریل گذاری و سیاست گذاری ها گام برداشت.

دکتر سید احمد هاشمی اظهار کرد: اساس مدیریت بر تعامل ، همدلی و همکاری است و آماده پذیرش نقدها هستیم و سعی ما ایجاد فضایی امن و آرام برای ارتقای کیفیت و ارائه خدمات بهینه سلامت است.

وی با اشاره به تغییرات چشمگیر دو دهه گذشته در حوزه سلامت  تصریح کرد: تلاش های زیادی طی سال های اخیر صورت گرفته و امید است شاهد ارتقای در خور توجهی در حوزه سلامت در آینده باشیم.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر با ابلاغ حکم وزیر بهداشت از زحمات دکتر علی حق بین قدردانی و دکتر سید احمد هاشمی به سمت سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی منصوب شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.