لرستان- مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در نشست خبری با اصحاب‌رسانه که صبح شنبه به مناسبت سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی در سالن همایش این نهاد دولتی برگزار شد از برگزاری۱۲۰ پایگاه در سطح استان برای برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت خبر داد.

برگزاری۱۲۰پایگاه برای برنامه‌های اوقات فراغت

به‌گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین با بیان اینکه تبلیغ یکی از بزرگ‌ترین وظایف پیامبران بوده است، اظهار کرد: امروزه رسانه‌ها وظیفه‌ی ابلاغ دین را برعهده دارند و در این راستا نیز باید همه تلاش خود را به‌کار بگیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه از جمله راهبردهای اطلاع‌رسانی می‌توان به امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد، بیان داشت: وظیفه داریم این رسالت الهی را همگانی و به گوش مردم در سراسر جهان برسانیم.

مهدی، افزود: محله‌ی مسجد محور و جوان‌گرایی در حوزه‌های مختلف از برنامه‌های اساسی سازمان تبلیغات در راستای تحقق اهداف است.

وی با بیان این نکته که از فعالان عرصه‌ی فرهنگی و نخبگان در راستای ارایه راه‌کارها و تبادل نظر استفاده خواهد شد، خاطر نشان کرد: حضور پر رنگ مبلغان و روحانیون در مناطق سیل‌زده بسیار ارزشمند بود به‌طوری که دشمنان نظام و انقلاب را نا امید کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه‌ی سخنان خود با بیان اینکه توسعه جامعه‌ی تبلیغی باید هر چه زودتر در دستور کار قرار گیرد، گفت: بیش از هزار طلبه به‌صورت داوطلبانه به دفاتر سازمان تبلیغات اسلامی برای حضور در مناطق سیل‌زده به مناطق سیل‌زده مراجعه کردند اما در مجموع ۳ هزار و ۸۰۰ روحانی در این امر خدمات‌رسانی داشتند.

مهدوی امین با بیان اینکه در رمضان سال‌جاری ۳۷۸ نفر در سطح استان در مساجد لرستان معتکف شدند، اظهار داشت: ۱۰۰ موسسه قرآنی و ۲۰۰ خانه قرآن شهری و روستایی نیز وجود دارد تا تبلیغات دینی و اسلامی به‌صورت کاملا گسترده در جامعه مطرح و مشکلات مردم برطرف گردد.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.