رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی گفت: سرشاخه تعدادی از دلالان ارزی در استان مشخص و مورد شناسایی قرار گرفته اند.

شناسایی تعدادی از سرشاخه های دلالان ارزی در خراسان رضوی

حجت الاسلام علی مظفری ،رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: تجمع های مربوط به خرید و فروش ارز در سطح شهر ، کاملا غیر قانونی است و علی رغم هشدارهای متعددی که در این باره داده شده است اما برخی افراد سودجو برای ایجاد برخی فضاسازی ها این تجمع ها را انجام می دهند و در باره برخی از آنها گزارش هایی ارائه شده است که در دستور کار دادسرا قرار دارد.

وی تصریح کرد:  سرشاخه برخی از این دلال های ارزی در استان و بویژه در سطح شهر مشهد نیز مورد شناسایی قرار گرفته اند که برخی از آنها دستگیر و جمع بندی اطلاعات در مورد تعداد دیگری از آنها نیز در حال انجام می باشد.

حجت الاسلام علی مظفری درباره شایعه تغییر خود نیز بیان داشت : این تصمیم در حوزه اختیارات رئیس قوه قضائیه است و تا به امروز هیچ گونه برنامه و تصمیمی  برای این تغییر از سوی وی اعلام نشده است. از طرفی  ما با اختیار خودمان به استان خراسان رضوی نیامده ایم که با همین رویه  نیز از این استان برویم.

حجت الاسلام مظفری افزود: هر تصمیمی که از سوی رئیس قوه قضائیه در این باره مطرح شود تابع آن خواهم بود و اگر نظرشان بر این باشد که در این استان ادامه فعالیت داشته باشم همچنان ادامه خواهم داد و اگر نظرشان بر تغییر باشد با تمام وجود خواهم پذیرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.