دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: به محض گزارش مبنی بر ایجاد ساخت و سازغیر مجاز در حریم رودخانه ها و تصرف غیر قانونی حریم دستور توقف و تخریب آن صادر خواهد شد.

هیچ گونه مماشاتی درباره باغ ویلاهای غیرمجاز صورت نخواهد گرفت

غلامعلی صادقی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: هیچ گونه مماشاتی با افرادی که قصد تعرض به حریم و بستر رودخانه ها را داشته باشند صورت نخواهد گرفت.

رئیس دادسرای عمومی و انقلاب استان خراسان رضوی  و شهر مقدس مشهد تصریح کرد: بارندگی های ابتدای سال و سیلاب ها نشان داد که کوچکترین کوتاهی دراین باره خسارت های غیر قابل جبران و کلانی را به بار خواهد آورد؛ از این رو هرجا گزارشی مبنی بر ایجاد ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم رودخانه ها و تصرف غیر قانونی  به حریم ارائه شود بلافاصله دستور توقف و سپس تخریب آن صادر خواهد شد.

صادقی افزود: بر اساس آنچه وزارت نیرو اعلام کرده است استان خراسان رضوی درزمینه برخورد با باغ ویلاها و ساخت و سازهای غیر مجاز وضعیت خوبی دارد و طی چند سال گذشته اولین استانی بوده است که حفاظت آب منطقه ای از حریم و بستر رودخانه ها مناسب بوده است و رفع تصرفات در قالب تصمیمات دادستانی انجام شده است.

وی همچنین در مورد وضعیت فرماندار سابق خواف نیز گفت: پرونده وی که متهم به جرائم مالی است در دادگاه در حال بررسی است و هنوز رای وی صادر نشده است.

صادقی درباره پرونده طلبه مشهدی که سال گذشته و به صورت شبانه به قتل رسید، نیز اظهار داشت: هنوز در این باره به نتیجه قطعی نرسیده ایم و پرونده وی در حال بررسی می باشد.      

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.