لرستان- معاون فرهنگی ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور در نشست خبری با اصحاب‌رسانه که عصر امروز شنبه در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد گفت: سال گذشته ۲۵۰ هزار جلد کتاب استخراج داشته‌ایم در سال‌جاری نیز به مناطق سیل‌زده نیز توجه ویژه خواهیم داشت.

استخراج۲۵۰هزار جلد کتاب در سال‌گذشته

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،سعید سعادتی با بیان اینکه۶هزار و ۶۳۷ کتابخانه‌ی باز و ۷هزار و ۳۳۶ کتابخانه‌ی مخزن‌دار تا به حال در سامانه به ثبت رسیده‌اند، اظهار کرد:  در مجموع ۱۸میلیون و ۹۱۲هزار و ۳۲۵ کتاب در کتابخانه‌های ما وجود دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه ۲۰۵کتابخانه درجه یک، ۳۱۶کتابخانه درجه ۲، ۸۵۴ کتابخانه درجه۳، یک‌هزار و ۹۸۲کتابخانه درجه ۴ و ۳هزار و ۹۷۹کتابخانه درجه ۵ داریم، بیان داشت: به‌طور میانگین در کتابخانه‌های مساجد کل کشور سالانه نزدیک به ۵میلیارد تومان کتاب توزیع می‌شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه کتاب‌هایی که سال گذشته محتوای ارزشمندتری داشته‌اند، منتشر می‌شوند، ابراز کرد: دایره انتخاب ما محدود است، بخشی از کتاب‌ها را در راستای کودک و نوجوان به لحاظ اعتباری انتخاب کرده‌ایم.

سعادتی، خاطر نشان کرد: در سایت کتابخانه‌های مساجد کشور که به‌صورت آنلاین مورد بررسی قرار می‌گیرد۶هزار و ۶۰۰کتابدار داریم که به‌صورت افتخاری مشغول به‌فعالیت می‌باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.