مسافران پرواز ساعت 13 ظهر دیروز تهران -مشهد در فرودگاه مهرآباد همسفر چند چهره خبرساز فوتبالی بودند. یحیی گل محمدی، داوود فنایی، سید مهدی رحمتی مسافران ویژه ماهان بودند که برای شرکت در تمرینات تیم فوتبال شهر خودرو چمدان به دست به مهرآباد آمده بودند تا با حضور در مشهد به شایعات چند روز گذشته که به شکل سرسام آوری در شبکه‌های اجتماعی حاشیه درست کرده بود، پایان دهند.

استارت دوباره یحیی با «شهر خودرو»

با وجود اینکه یحیی گل محمدی و سید مهدی رحمتی کارت پرواز را دریافت کرده بودند، برخی جریان‌های خبری در شبکه‌های اجتماعی تلاش داشتند این‌گونه وانمود کنند که ممکن است معادلات حاکم بر حضور این دو نفر در مشهد به هم بخورد اما آن‌ها با نشستن روی صندلی هواپیما خیال تمام هواداران مشهدی شهرخودرو را راحت کردند که تمرین روز شنبه پدیده در زمین اختصاصی این باشگاه با حضور آن‌ها انجام خواهد شد.

استقبال با گل و شعار

با نشستن هواپیمای ایرباس ماهان روی باند فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد شعارهای هواداران نگاه همه مسافران حاضر در فرودگاه را به خود جلب کرد. دسته گل‌های یک شکل مسئولان باشگاه برای یحیی گل محمدی، داوود فنایی و سید مهدی رحمتی نشان از این داشت که مشهدی‌ها بی‌خیال حضور این افراد در شهرخودرو نمی‌شوند.

با این حال مسیر گل محمدی و فنایی از فرودگاه با مهدی رحمتی جدا می‌شود، رحمتی به هتل می‌رود و گل محمدی به باشگاه می‌رود تا با حمیداوی ملاقاتی داشته باشد.

*یحیی: فعلاً هستم

ملاقاتی که بی‌ربط با مذاکره حمیداوی و ایرج عرب نبود، سرمربی پدیده پیش از ترک فرودگاه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در یک جمله کوتاه و معنادار می‌گوید:« فعلاً در پدیده خواهد ماند و در تمرین پدیده شرکت خواهم کرد.»

البته مشهدی‌ها اطمینان داشتند که اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد چون حمیدوای در گفت‌وگو با مدیران ارشد استانی اعلام کرده به هیچ عنوان اجازه جدایی گل محمدی را نخواهد داد اما ممکن است سرمربی شهرخودرو که این روزها به عنوان گزینه جدی مربیگری پرسپولیس هم به شمار می‌رود خودش برای خروج از باشگاه تمایل داشته باشد که آنگاه کار سخت می‌شود اما مالک باشگاه تأکید دارد قید همکاری با یحیی را به هیچ وجه نخواهد زد.

*چهره مشکوک

در میان مسافران پرواز ساعت 13 تهران – مشهد یک چهره جنجالی و خبرساز دیگر رؤیت شد تا این پرسش به وجود بیاید که آیا قرار است فردی که حواشی بسیار زیادی در دوران مدیریت واعظ آشتیانی در پشت پرده استقلال به وجود آورده است همراه با سنگربان جدید شهرخودرو وارد باشگاه مشهدی شود؟

همراهی این فرد نقابدار در سفر رحمتی به مشهد فارغ از ابهاماتی که به وجود آورده است یادآور خاطرات تلخی است که در ماه‌های اخیر و فصل‌های گذشته از سوی ستاره‌های فوتبال درباره او نقل‌قول شده است. از این رو باید از هم اکنون به مدیران باشگاه شهرخودرو هشدار داد که مراقب ورود چنین فردی به داخل نظام مدیریتی خود باشند چون بدون تردید حاشیه سازی‌های این فرد می‌تواند گریبانگیر پدیده در فصل آینده باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.