یزد - سرپرست مخابرات استان یزد گفت : به همت متخصصان مخابرات منطقه یزد ، ۲ سامانه BTS تلفن همراه در شهرستان یزد نصب و راه اندازی شده است .

۲ سامانه  تلفن همراه در شهرستان یزد نصب و راه اندازی شد

بنا بر گزارش روابط عمومی مخابرات استان یزد محمدرضا زارع  از نصب و راه اندازی ۲ سامانه BTS  تلفن همراه در شهرستان یزد خبر داد و اظهارداشت : به منظور توسعه و تقویت شبکه ارتباطات سیار استان و رفاه حال مشترکان ۲ آنتن BTS با تکنولوژی  G۲،۳G،۴G در محدوده تالار فرهنگیان و قلعه خیرآباد شهر یزد نصب شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است .

وی افزود : بیش از ۶میلیارد ریال در این پروژها سرمایه گذاری صورت گرفته که این پروژها آنتن دهی و دسترسی به اینترنت تلفن همراه به مشترکان همراه اول را در این مناطق ارتقا می دهد .

زارع تصریح کرد : در حال حاضر ۱۷۰۰ تکنولوژی  BTS نسل ،۳G،۴G تلفن همراه  در استان فعال است و  وبیش از ۱میلیون ۴۴۷ مشترک تلفن همراه با ضریب نفوذ ۱۲۴در استان مشغول بکاراست و پوشش تلفن همراه در جاده هاو محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی  استان ۲ هزارو۲۵۴ کیلومتر بوده و پوشش تلفن همراه  در مسیرها ی ریلی استان ۶۲۳ کیلومتر است .

سرپرست مخابرات استان در خصوص ارتباطات روستایی گفت : در حال حاضر۹۴۳ روستای استان دارای ارتباطات مخابراتی بوده و بیش از ۶۵ هزارو۳۴۰ شماره تلفن ثابت با ضریب نفوذ  ۳۸.۲ درروستاها فعال هستند و ۹۳ درصد جمعیت روستایی استان تحت پوشش تلفن همراه  قرار دارند .

وی خاطر نشان ساخت : از ۹۳درصد جمعیت تحت پوشش تلفن همراه استان ،۹۳درصد این جمعیت به شبکه دیتا متصل بوده و برگردان سایتهای GSMبرروی شبکه تلفن همراه در روستاها  به میزان ۹ هزارو۹۳۲شماره و ۱۰۰درصد روستاهای بالای ۱۰۰نفر دارای ارتباط هستند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.