رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی طبق قانون در واگذاری ۱۸۹ پروژه نیمه تمام به بخش خصوصی در استان اهتمام بورزند و این مهم باید به جد پیگیری شود.

۱۸۹ پروژه نیمه تمام خراسان رضوی باید به بخش خصوصی واگذار شود

به گزارش قدس آنلاین، حمید بنایی در نشست شورای اداری خراسان رضوی به تأمین اعتبار نوسازی بافت پیرامونی حرم مطهر امام رضا (ع) نیز اشاره و بیان کرد: در بررسی لایحه بودجه امسال مقرر شد ۸۰ هزار میلیارد ریال اوراق مالی اسلامی منتشر شده و به بازآفرینی شهری بافت‌های فرسوده اطراف حرم رضوی و برخی اماکن مقدسه دیگر اختصاص یابد اما این مهم در بودجه مصوب نشد و در نهایت ۱۰ هزار میلیارد ریال به این بخش اختصاص یافت.

وی ادامه داد: اخیراً دولت با اختصاص ۲۰ هزار میلیارد ریال به نوسازی بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی و پروژه قطار شهری مشهد موافقت کرده است.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: از یک سال پیش تاکنون موضوع انتقال آب از دریای عمان به خراسان رضوی در دستور کار مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس قرار گرفته و از دیدگاه وزیر نیرو و همچنین استاندار خراسان رضوی اجرای این پروژه ضروری است.

وی بر حضور فعال مجمع نمایندگان خراسان رضوی در همه موضوعات مرتبط با استان تاکید و بیان کرد: عمده طرح‌های ارائه شده از سوی مسئولان ستادی استان به کمیسیون‌های تخصصی مجلس ارسال و مورد بررسی قرار گرفته تا در صورت تایید در صحن علنی مجلس مطرح شود و مورد رای گیری قرار گیرد.

بنایی همچنین نتایج طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی را در خراسان رضوی مثبت ارزیابی و بیان کرد: پیش از آقای رزم حسینی نشستی با استاندار در حضور همه ۱۸ نماینده استان انجام نگرفته بود که خوشبختانه پیرامون طرح مزبور چندین جلسه با حضور همه نمایندگان در مجلس به ریاست استاندار خراسان رضوی برگزار شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.