تولیت آستان قدس رضوی به منظور بررسی مشکلات تردد زائران و مجاوران امام رضا(ع) همراه با قائم مقام آستان قدس از حریم حرم مطهر رضوی بازدید کرد.

ضرب الاجل تولیت آستان قدس در تسریع حل مشکل پارکینگ و موانع زیارت راحت زائران

به گزارش قدس آنلاین، در این بازدید که از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی ضمن بررسی مشکلات ترافیک اطراف حرم، پارکینگ ها، مسیرهای رفت و آمد زائران و ایستگاههای توقف اتوبوس و تاکسی، به قائم مقام آستان قدس رضوی دستور داد نسبت به حل مشکل پارکینگ و رفع موانع زیارت راحت زائران اقدامات لازم را پیگیری نماید.

تولیت آستان قدس رضوی در این بازدید خواست با بررسی کارشناسی، برنامه ریزی مناسب و همچنین هماهنگی و همکاری با شهرداری نسبت به تسریع در رفع مشکل پارکینگ با توجه به حجم گسترده زائران و نارضایتیهای موجود، اقدامات لازم در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مروی همچنین با توجه به برخی موانع ایجاد شده در اطراف حرم مطهر و ایجاد مشکل برای تردد زائران به ویژه افراد ناتوان، از قائم مقام آستان قدس خواست با رعایت تدابیر امنیتی، ضمن برطرف نمودن موانع، شرایط لازم برای زیارت راحت زائران فراهم شود و اتوبوس ها و تاکسیها بتوانند در نزدیکترین  مکان به حرم مطهر به زائران خدمترسانی کنند.

تولیت آستان قدس رضوی در پی گلایه زائران نسبت به کمبود ویلچر و طولانی بودن مسافت برای افراد ناتوان، ضمن بازدید سرزده از دفاتر تحویل ویلچر، دستور داد اقدامات لازم برای رفع کمبود ویلچر و خودرو زائربر در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به زائران و مجاوران در دستور کار قرار گیرد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.