گیلان- رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان گفت: ۸ داور قرآنی مرد و یک داور قرآنی زن برای قضاوت در رقابت‌های قرآنی کشور انتخاب شدند.

۹ داور گیلانی برای قضاوت در رقابت‌های قرآنی کشور انتخاب شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه گیلان ، محمدمهدی قربانیان با اشاره به حضور داوران قرآن گیلانی در مسابقات قرآنی کشوری اظهار داشت: ۹ داور قرآن گیلانی برای قضاوت در رقابت‌های قرآنی کشور انتخاب شدند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان گیلان با بیان اینکه ۸ داور مرد و یک داور زن از گیلان در این رقابت‌ها قضاوت می‌کنند گفت: این داوران توسط کمیته فنی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور انتخاب و به استان‌های دیگر جهت داوری معرفی شدند.

وی افزود: حاج‌محمود لطفی‌نیا، یوسف ایزدی، امیر صالحی، سیدکاظم فخرموسوی، محمد مصطفی‌پور، اکبر طالبی، محمد فلاح‌پور، جمشید بذربخش و صغری خورشیدی داوران گیلانی منتخب در چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآنی کشور هستند.

قربانیان بیان کرد: از سال ۱۳۹۳، استفاده از تیم داوری اساتید گیلانی در مسابقات قرآن مرحله استانی گیلان را آغاز کردیم و از آن به بعد، دعوت از داوران استان گیلان در مسابقات قرآنی اداره اوقاف سایر استان‌ها نیز ادامه یافت و این اتفاق مبارک بسیار حائز اهمیت است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان با اشاره به ظرفیت خوب جامعه قرآنی استان گیلان ابراز داشت: اقدام کمیته فنی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور در معرفی و انتخاب داوران گیلانی برای قضاوت در مسابقات قرآنی اوقاف نشان‌دهنده توانایی بالای جامعه قرآنی استان گیلان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.